کد خبر : 1841715 | 11 شهریور 1401 ساعت 15:25 | 24.4K بازدید | 10 دیدگاه

دو اسلحه، دو جواهر؛ چهره‌های اصلی دربی میلان

کوریره دلو اسپورت در آستانه دربی شهر میلان از رافائل لیائو و لائوتارو مارتینز به عنوان اسلحه‌های اصلی میلان و اینتر یاد کرد.

دو اسلحه، دو جواهر؛ چهره‌های اصلی دربی میلان

به گزارش "ورزش سه"، دربی دلامادونینا در ایتالیا فردا شاهد برگزاری صد و هفتاد و هفتمین بازی تاریخ خود خواهد بود و میلان برای هشتاد و هشتمین بار در ورزشگاه سن‌سیرو میزبان این دربی است.

دربی شهر میلان همیشه پرشور و پرتنش بوده و هیچگاه هواداران فوتبال را ناراضی به خانه نفرستاده است. دلامادونینای فردا اما کمی متفاوت از دربی‌های پیشین خواهد بود. میلان و اینتر در حالی به مصاف هم می‌روند که تنها دو روز از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی می‌گذرد و میلان به تازگی شاهد تغییر مالکیت باشگاه بوده و مالکیت آن در اختیار شرکت ردبِرد قرار گرفته است.

1741185

روزنامه ایتالیایی کوریره دلا سرا در استقبال دربی فردا از تیتر "نبرد دو اسلحه اصلی بزرگان میلان؛ لیائو و لائوتارو" استفاده کرده و می‌گوید این دو ستاره‌های اصلی تیم‌هایشان بوده و نتیجه بازی بستگی به عملکرد آنها خواهد داشت.

کوریره دلاسرا می‌گوید لیائو قاتلی است که دریبل می‌زند و درحالیکه لبخند به لب دارد دروازه رقیب را باز می‌کند اما در سوی دیگر میدان مهاجم آرژانتینی در حالی دریبل زده و گلزنی می‌کند که با قیافه‌ای عبوس این تصویر را القا می‌کند که به هیچ وجه قصد شوخی ندارد.

1741186

لیائو و لائوتارو در 9 دربی دلا مادونینا بازی کرده‌اند. اما آمار آنها در این بازی‌ها تفاوت زیادی دارد. لیائو در دربی‌های میلان موفق به گلزنی نشده و تنها یک پاس گل داده است. میلان در دربی‌هایی که او در میدان حضور داشته دو پیروزی، دو تساوی و پنج شکست داشته است. آمار لائوتارو به مراتب بهتر از ستاره پرتغالی است. اینتر در دربی‌های با حضور او پنج پیروزی، دو تساوی و دو شکست بدست آورده و مهاجم آرژانتینی پنج گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است. سن‌سیرو منتظر است تا این دو جواهر فردا تکلیف دربی صد و هفتاد و هفتم شهر میلان را مشخص کنند.

دیدگاه‌ها