کد خبر : 1841639 | 11 شهریور 1401 ساعت 00:00 | 41.7K بازدید | 7 دیدگاه

رسمی؛ مدافع آمریکایی بارسا به میلان پیوست

میلان رسما اعلام کرد سرجینیو دِست، مدافع آمریکایی بارسلونا را با قراردادی قرضی به‌خدمت گرفته است.

رسمی؛ مدافع آمریکایی بارسا به میلان پیوست

به گزارش "ورزش سه"، میلان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد بعد از توافق با بارسلونا برای انتقال قرضی سرجینیو دِست، مدافع آمریکایی این باشگاه، او رسما با قراردادی یک‌ساله به روسونری پیوست. باشگاه ایتالیایی از این حق برخوردار است که در پایان این مدت او را به‌صورت قطعی خریداری کند.

ژاوی امسال تابستان به مدیران بارسا اطلاع داد که نیازی به مدافع آمریکایی ندارد. با این‌حال بارسلونا در مذاکره با میلان احتیاط کرد و تصمیم گرفت او را فعلا به‌صورت قرضی واگذار کند. میلان در صورتی‌که سال آینده خواهان انتقال دائمی سرجینیو دِست باشد باید 20 میلیون یورو به بارسا بپردازد.

1741069

دِست به خصوص از زمانی که ژاوی به‌عنوان سرمربی روی نیمکت بارسا نشست با بی‌مهری او مواجه شد. مدافع آمریکایی حالا فرصتی در اختیار دارد تا در میلان خودش را ثابت کند. این فرصت برای او به خصوص در آستانه جام جهانی بسیار ارزشمند است. دِست می‌خواهد با عملکرد مناسب در روسونری شانس خود برای فیکس شدن در ترکیب تیم ملی آمریکا را در جام جهانی قطر افزایش دهد.

این اولین تجربه دِست در فوتبال ایتالیا خواهد بود. او پیش از پیوستن به بارسلونا بازیکن آژاکس بود. دست به جز اردیویسه و لالیگا در هیچ لیگ اروپایی دیگری بازی نکرده است و امسال بازی در سری آ به کارنامه‌اش اضافه خواهد شد.

سرجینیو دِست در دوران پیش‌فصل در چند بازی دوستانه بارسلونا در ترکیب این تیم حضور داشت و در تور آمریکا در بازی مقابل یوونتوس، رئال مادرید و اینترمیامی به میدان رفت. اما در نهایت مدافع آمریکایی نتوانست نظر ژاوی را تغییر دهد. او حالا باید در شهر میلان برای جلب نظر مثبت استفانو پیولی تلاش کند.

1741072

دیدگاه‌ها