کد خبر : 1841716 | 11 شهریور 1401 ساعت 15:22 | 111.3K بازدید | 11 دیدگاه

برزگر: تراکتوری‌ها گفتند قراردادت را 5 ساله کن

یک پرسپولیسی پرانگیزه، خرید لحظه آخری نفت

مهاجم سابق پرسپولیس امیدوار است نفت مسجدسلیمان سکوی پرتاب او به تیم‌های بزرگ تر باشد.

یک پرسپولیسی پرانگیزه، خرید لحظه آخری نفت

به گزارش "ورزش سه"، آریا برزگر، بازیکن سابق پرسپولیس که پیش از این راهی تراکتور شده بود، در نهایت پیراهن نفت مسجدسلیمان را بر تن کرد. وی در این مورد به خبرنگار ما گفت: در لیست خرید آقای بردیف قرار داشتم و همان موقع عضو تیم بلاروسی بودم اما در قرارداد بند فسخ وجود داشت. با تراکتور و آقای خطیر توافق کردیم و قرارداد سه ساله بستم. تمام توافق انجام شد و پیش فصل با تراکتور در اردوی ترکیه بودم.

او ادامه داد: من با تیم تمرینات را سپری کردم و مربی نیز از وضعیت من راضی بود. اما یک ماه پیش بود که آقای بهتاج (مدیرعامل تراکتور) به من گفت تو جوان هستی و از من خواستند تا با تراکتور قرارداد ۵ ساله ببندم. وقتی چنین چیزی را گفتند شوکه شدم. با سرمربی صحبت کردم و او گفت که از باشگاه درخواست کرده بود من را جذب کنند و دخالتی در سال قرارداد ندارد. در نهایت قسمت نشد با تراکتور ادامه بدهم.

وی ادامه داد: بعد از این قضیه آقای مهاجری به من لطف داشت. او مربی بسیار خوبی است. من را خواست و در نهایت در خدمت تیم مسجد سلیمان هستم. درست است که در بازی اول مدت زمان کمی بازی کردم و دیر به تیم اضافه شدم ولی تلاش می کنم برای تیمم مثمرثمر باشم و جواب اعتماد آقا رضا را بدهم چون ایشان خیلی به من لطف داشتند و در لحظه آخر کمک کرد.

این بازیکن در مورد اینکه امسال در نفت مسجدسلیمان در هر خط یک بازیکن با تجربه و یک بازیکن جوان حضور دارد و اینکه در ادامه راه به او بازی خواهد رسید یا خیر توضیح داد: از نظر من بازی کردن بستگی به تلاش بازیکن دارد و مربی هم اگر بداند که آن بازیکن به درد سیستمش می‌خورد قطعا بازی می دهد من هم تمام تلاشم را می کنم به عنوان یک جوان بازی‌های زیادی انجام بدهم، نفت مسجدسلیمان می‌تواند سکوی پرتاب من باشد.

برزگر در پایان در مورد وضعیت تیم ملی امید افزود: بازی های کشورهای اسلامی را به دلیل اینکه باشگاه ها در تمرینات پیش‌فصل بودند و بازیکنان را ندادند تعداد به حد نصاب رسید که در این مسابقات شرکت کنیم و انصراف دادیم. هنوز مشخص نیست که اردو بعدی چه زمانی باشد. امیدوارم با وجود آقای تاج از تیم ملی حمایت ویژه‌ای بشود. تیم امید خیلی مظلوم است. امیدوارم فدراسیون و کمیته المپیک دید ویژه ای داشته باشند و بعد از سالهای طولانی به المپیک برویم و این طلسم را بشکنیم.

دیدگاه‌ها