کد خبر : 1841720 | 11 شهریور 1401 ساعت 16:07 | 4.6K بازدید | 10 دیدگاه

ناگلزمان: موفقیت بایرن فقط به من بستگی ندارد

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه بازی فردای تیمش مقابل یونیون برلین می‌گوید بایرن کار ساده‌ای در پیش ندارد.

ناگلزمان: موفقیت بایرن فقط به من بستگی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا در هفته پنجم بوندس‌لیگا به برلین می‌رود تا با یونیون برلین دیدار کند. این بازی برای باواریایی‌ها اهمیت زیادی دارد چرا که آنها در هفته چهارم به روند پیروزی‌های خود در سه هفته ابتدایی فصل پایان دادند و در برابر مونشن‌ گلادباخ متوقف شدند.

یولیان ناگلزمان در آستانه دیدار خارج از خانه فردای تیمش گفت یونیون با اینکه از نظر مالی قدرت چندانی ندارد ولی تیم قدرتمندی است و کسی نباید تصور کند که بایرن در این بازی کار ساده‌ای در پیش دارد.

1741193

سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس خبری پیش از دیدار فردا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

بازی با یونیون برلین
یونیون با اینکه از نظر مالی شرایط چندان خوبی ندارد ولی تیم خوبی است و عالی کار می‌کند. آنها امسال تابستان خریدهای خوبی داشتند و با ایده‌هایی خلاقانه فوتبال بازی می‌کنند. یونیون را می‌شود با فرایبورگ مقایسه کرد. آنها استادیوم خیلی خوبی دارند که پر از هواداران پرشور می‌شود. بازی کردن در آنجا سخت ولی شدنی است.

ترکیب بایرن در بازی فردا
ما نسبت به بازی قبلی‌مان در جام حذفی تغییراتی خواهیم داشت. بنجامین پاوارد فردا حتما دوباره در ترکیب فیکس خواهد بود. بازیکنانی که در بازی جام حذفی استراحت کردند دوباره برمی‌گردند.

شرایط آمادگی لئون گورتزکا
لئون در بازی ما در جام حذفی خیلی خوب کار کرد. لئون از نظر آمادگی بدنی مشکل داشت ولی این تقصیر او نیست. ما به او فرصت بیشتری می‌دهیم تا بازی به بازی ریتم حرکتی بهتری پیدا کند. لئون برای ما بازیکن خیلی مهمی است. امیدوارم سالم و سلامت بماند. سعی ما این است که فشار کاری‌اش را طوری تنظیم کنیم تا امسال دوباره مصدوم نشود.

رقابت بین بازیکنان و جو درون رختکن
موفقیت یک تیم فقط بستگی به تصمیم‌های سرمربی ندارد. بازیکنان هم باید تصمیمات او را بپذیرند و اجرا کنند. در این حالت است که شانس موفقیت تیم بالاتر می‌رود. اینکه در بایرن مونیخ برای هر پست بین چند بازیکن رقابت وجود داشته باشد طبیعی است. مهم این است که جو درون تیم مثبت باقی بماند.

دیدگاه‌ها