کد خبر : 1841722 | 11 شهریور 1401 ساعت 16:22 | 43.4K بازدید | 6 دیدگاه

رسمی؛ هافبک سوئیسی یووه به چلسی پیوست

چلسی اعلام کرد دنیس زکریا، هافبک سوئیسی یوونتوس، را با قرارداد قرضی یک ساله به خدمت گرفته است.

رسمی؛ هافبک سوئیسی یووه به چلسی پیوست

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در روز پایانی نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جذب یک هافبک دفاعی بود و در آخرین دقایق موفق شد موافقت یوونتوس را جلب کرده و دنیس زکریا، ستاره سوئیسی ملی‌پوش را به صورت قرضی از این باشگاه ایتالیایی به خدمت بگیرد.

در قرارداد قرضی انتقال زکریا به چلسی بند خرید قطعی وجود دارد و به این ترتیب آبی‌های لندن می‌توانند تابستان آینده او را با پرداخت 30 میلیون پوند به یوونتوس به صورت قطعی خریداری کنند.

1741196

دنیس زکریای 25ساله که در تیم ملی سوئیس بازی می‌کند اولین بار در بوندس‌لیگا و با درخشش در ترکیب مونشن‌گلادباخ چهره شد. زکریا فصل گذشته در آلمان به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های دفاعی لیگ این کشور مطرح بود و در ماه ژانویه به یوونتوس پیوست. از قرارداد او با گلادباخ شش ماه باقی مانده بود ولی زکریا به این باشگاه آلمانی اطلاع داد که قصد تمدید ندارد و مایل است راهی یووه شود.

اما در بدو حضور در یوونتوس بخت با زکریا یار نبود و او به دلیل مصدومیت شدید سیزده بازی تیم جدیدش را از دست داد. همین باعث شد که هافبک سوئیسی در بازگشت نتواند آنطور که باید رضایت کادر فنی و مدیران باشگاه ایتالیایی را کسب کند. در نهایت چلسی در آخرین ساعات نقل و انتقالات با بیانکونری تماس گرفت و هافبک سوئیسی را درخواست کرد.

دیدگاه‌ها