کد خبر : 1841746 | 11 شهریور 1401 ساعت 19:25 | 53.7K بازدید | 12 دیدگاه

همه جام‌ها را می‌خواهم

امسال حتی فکرش را هم نمی‌کردم به بارسلونا برگردم

هکتور بیرین تصور می‌کرد امسال در آرسنال ماندنی است و بازگشت به بارسلونا اتفاقی کاملا غیرمنتظره برای او بود.

امسال حتی فکرش را هم نمی‌کردم به بارسلونا برگردم

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته باشگاه بارسلونا تایید کرد که هکتور بیرین، مدافع راست اسپانیایی، را به خدمت گرفته است. بیرین در سال 2011 و زمانی که 16 سال داشت از بارسلونا به آرسنال پیوست و اکنون بعد از 11 سال بار دیگر به نوکمپ برگشت.
این مدافع راست اسپانیایی در طول مدت حضورش در آرسنال، سه بار با این تیم قهرمان جام حذفی شد. او فصل گذشته به طور قرضی برای بتیس بازی کرد و با این تیم هم قهرمان کوپا دل ری شد.

1741085

بیرین پس از فسخ قرارداد با آرسنال، قراردادی یک‌ساله با بارسلونا امضا کرد. او در مورد بازگشت به بارسا گفت:« سال‌های قبل شانس بازگشت به بارسا را داشتم ولی به دلایلی نشد. اما امسال که اصلا تصور نمی کردم به بارسا برگردم، این اتفاق رخ داد. فکر می کردم در آرسنال ماندنی هستم و تابستان بعد بازیکن آزاد خواهم شد. حالا بسیار هیجان زده ام و دوست دارم هر چه زودتر برای بارسا به میدان بروم.»

تغییرات نسبت به 16 سالگی:« زمانی که بارسا را ترک کردم، فقط 16 سال داشتم ولی حالا 27 ساله‌ام و بسیار تغییر کرده‌ام. احساس غرور می کنم و از همه کسانی که در این انتقال نقش داشتند، متشکرم. چیزی که در من تغییر نکرده، شور و شوق بازی برای بارسلوناست.»

کار با ژاوی:« هنوز با ژاوی حرف نزده‌ام. به بارسا آمده‌ام تا همه جام‌ها را فتح کنم. انگیزه بالایی برای تمرین و شناخت هم تیمی‌های جدیدم دارم.»

دیدگاه‌ها