کد خبر : 1841747 | 11 شهریور 1401 ساعت 19:40 | 10.8K بازدید | 2 دیدگاه

بازی برابر فیورنتینا همیشه سخت است

آلگری: به PSG فکر نمی‌کنم؛ شاید ولاهوویچ بازی نکند

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، فقط روی بازی فردا برابر فیورنتینا تمرکز کرده و به بازی سه شنبه برابر پی اس جی فکر نمی کند. او احتمال غیبت دوشان ولاهوویچ برابر فیورنتینا را رد نکرد.

آلگری: به PSG فکر نمی‌کنم؛ شاید ولاهوویچ بازی نکند

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس پس از چهار بازی در سری آ و کسب هشت امتیاز در رده پنجم قرار دارد. یووه دو پیروزی کسب کرده و دو بار نیز متوقف شده است. بیانکونری پس از پیروزی 2-0 چهارشنبه شب برابر اسپتزیا حالا خود را مهیای بازی برابر فیورنتینا در ورزشگاه آرتمیو فرانکی می کند.

1739289

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس در نشست خبری این بازی گفت:« بازی برابر فیورنتینا آن هم در فلورانس، همیشه دشوار است. آنها تیم بسیار خوبی هستند و کار برای هر حریفی را سخت می کنند. هر دیداری در سری آ سخت است و هفته بعد باید به مصاف سالرنیتانا برویم که قطعا بازی ساده ای نخواهد بود. برای ما پیروزی برابر فیورنتینا بسیار مهم است.»

آلگری در مورد لئاندرو پارِدِس، خرید جدید یوونتوس، گفت:« او هافبکی باکیفیت است و بازیکن مهمی برای ما خواهد بود. پارِدِس برای پیوستن به یوونتوس اشتیاق زیادی داشت و دوست دارم همان شور و اشتیاق را از او در زمین هم ببینیم. او به تیم چیزهای زیادی اضافه خواهد کرد.»

1740625

ترکیب بازی برابر فیورنتینا:« ما در لیگ قهرمانان بازی مهمی برابر پی اس جی پیش رو داریم ولی مقابل فیورنتینا، بهترین ترکیب را به زمین می فرستم. تمرکز من فقط روی بازی فرداست و به پی اس جی فکر نمی کنم. فردا در مورد ترکیب نهایی تصمیم می گیرم. لئوناردو بونوچی با تیم تمرین کرده و شاید بازی کند. شرایط آنخل دی‌ماریا برای بازی خوب است و ممکن است یک نیمه یا بیشتر بازی کند. اما رابیو به دلیل مصدومیت از ناحیه ران، برای این بازی در دسترس نیست.»

پشیمانی از فروش پائولو دیبالا:« خیر. در فروش او تردیدی نداشتیم و پشیمان نیستیم.»

1740699

بازگشت دوشان ولاهوویچ به فلورانس و روبرو شدن با هواداران خشمگین فیورنتینا:« به ولاهوویچ استراحت بدهم؟ ایده بدی نیست و در موردش فکر خواهم کرد.»

پایان نقل و انتقالات:« شب گذشته دنیس زکریا به چلسی رفت چون معتقد بود در یوونتوس فرصت کافی به او نمی رسد. با این حال از عملکردمان در نقل و انتقالات راضی هستم. حالا باید منتظر بازگشت پل پوگبا و فدریکو کیه‌زا باشیم. ما در این مدت بدون آن‌ها بازی کردیم و می‌دانیم همیشه اتفاقاتی غیرمنتظره می‌تواند برنامه‌های تیم را عوض کند. نمی‌توانم بگویم ترکیب ما قوی‌تر است یا اینتر و میلان.»

دیدگاه‌ها