کد خبر : 1841748 | 11 شهریور 1401 ساعت 19:44 | 7K بازدید | 1 دیدگاه

سه پاس برای گل اول تیم قلعه‌نویی در کرمان؛

درخشان‌ترین پاس گل هفته در استادیوم باهنر

محمد خدابنده‌لو هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان بلافاصله پس از گل اول مس کرمان زمینه ساز گل تساوی تیمش شد.

درخشان‌ترین پاس گل هفته در استادیوم باهنر

به گزارش "ورزش سه"، دربی کرمان که در ورزشگاه باهنر میان شاگردان فرزاد حسین خانی و امیر قلعه‌نویی برگزار شده بود اگرچه با برتری آبی‌های شهر سیرجان به دقایق پایانی نیمه اول رسید ولی در دقیقه 43 شاگردان حسین خانی روی یک ارسال موفق به ثبت گل اول مسابقه شدند تا کار برای گل گهر که به دنبال سه امتیاز مسابقه بود، سخت شود.
اما بلافاصله پس از گل مس کرمان شاهد همکاری سه نفره بازیکنان گل گهر برای به ثمر رساندن گل تساوی در وقت های اضافی بودیم؛ جایی که پاس رو به عقب مرتضی تبریزی از میانه زمین به فروزان رسید و سپس ضربه محکم دروازه‌بان گل‌گهر پشت مدافعین مس و در سمت راست خط دفاعی این تیم به محمد خدابنده لو رسید که فرار را آغاز کرده بود و سپس با یک حرکت تکنیکی با پای راست توانست توپ را حین کنترل زیبا و تکنیکی خود از بازیکن حریف گذر بدهد و در موقعیت خوبی برای پاس دادن قرار بگیرد.
هافبک جوان گل گهر سپس با یک پاس بیرون پای دقیق موقعیت را برای گلزنی تبریزی فراهم کرد تا او با یک بغل پای دقیق و زمینی گل تساوی را در وقت های اضافی نیمه اول برساند.
هفته اول رقابت های لیگ بیست و دوم 9 گل به همراه داشت که البته تقریبا نیمی از آن در تقابل گل گهر و مس کرمان به ثمر رسید تا به جرات بتوان پاس خدا بنده لو را بهترین پاس گل هفته یا حتی فراتر از آن به عنوان یکی از بهترین پاس گل های فصل قرار داد.

1741264
1741263
1741265
1741266
در این لحظه مرتضی تبریزی که خودش در میانه زمین توپ را به فروزان داده بود، پس از چند ثانیه در محوطه جریمه مس ظاهر شد تا پاس خدابنده لو را به گل اول گل‌گهر در دربی کرمان تبدیل کند.

دیدگاه‌ها