کد خبر : 1841756 | 11 شهریور 1401 ساعت 20:40 | 48.4K بازدید | 24 دیدگاه

از جدایی اوبامیانگ ناراحت شدم

ژاوی: اگر یک بازیکن دیگر هم می‌خریدیم، عالی می‌شد

ژاوی از عملکرد مدیران بارسلونا در نقل و انتقالات بسیار راضی است ولی اعتراف کرد که به یک بازیکن دیگر هم نیاز داشت که خریدش ممکن نشد.

ژاوی: اگر یک بازیکن دیگر هم می‌خریدیم، عالی می‌شد

به گزارش"ورزش سه"، بارسلونا پس از تساوی در هفته اول برابر رایو وایه‌کانو، در دو بازی بعدی خود توانست سوسیداد و وایادولید را شکست دهد و حالا با روحیه ای خوب خود را مهیای بازی برابر سویا می کند. بازی فردا در ورزشگاه سانچس پیسخوان سویا برگزار خواهد شد.

1737622

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا، در نشست خبری این بازی گفت:« بازی پرتنش و سختی خواهد شد. سویا تیمی در سطح لیگ قهرمانان است و بازی در ورزشگاه این تیم بسیار دشوار است. این یکی از دشوارترین بازی های بیرون خانه ماست و همیشه پیروزی در سانچس پیسخوان سخت است. سویا در سه بازی قبلی خود تنها یک امتیاز گرفته ولی در همه آنها شایسته پیروزی بود. این یک آزمون جدی برای ما قبل از رویارویی برابر ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان است.»

ارزیابی عملکرد مدیران باشگاه در نقل و انتقالات:« حالا احساس راحتی می کنم. مدیران باشگاه تلاش زیادی کردند تا تیم به خوبی تقویت شود و من باید از آنها تمجید کنم. خیلی راضی هستم و حالا تیمی برای رقابت در همه جام ها داریم. البته باید در زمین هم نشان دهیم که یک تیم مدعی هستیم. فقط به یک بازیکن دیگر نیاز داشتم که خریدش میسر نشد. اگر او را جذب می کردیم، عالی می شد، با این حال نمی توانم هیچ گلایه‌ای داشته باشم.»

1740432

ماندنی شدن میرالم پیانیچ و جوردی آلبا:« پیانیچ به ما کمک زیادی خواهد کرد و یک بازیکن کاملا حرفه ای است. او خوب تمرین کرده و فردا می تواند بازی کند. آلبا هم شرایط مشابهی دارد. او قطعا این فصل بازی خواهد کرد و از در اختیار داشتنش خوشحالم. آلبا بازیکن باتجربه ای است و برای من سن و سال بازیکن مهم نیست.»

هزینه زیاد تیم های لیگ برتر انگلیس در نقل و انتقالات:« آنها بودجه زیادی دارند و بیشتر هم هزینه می کنند. ما تنها با استفاده از اهرم مالی توانستیم بازیکن جدید بخریم. تیم های انگلیسی پول بیشتری دارند و از این حیث برتر از تیم های لالیگا هستند.»

جدایی پی‌یر امریک اوبامیانگ:« از این بابت ناراحت شدم. اوبامیانگ و دیگر بازیکنانی که از بارسا رفتند، رفتاری حرفه‌ای داشتند. اوبامیانگ فصل قبل به ما کمک زیادی کرد و دوستش داشتم. در تمرینات همیشه لبخند می زد و به تیم روحیه می داد.»

1740920

آخرین وضعیت مارکوس آلونسو:« بسیار خوشبینم که مشکل جذب او امشب حل شود. اطمینان دارم که انتقالش رسمی خواهد شد و می تواند وارد فهرست تیم برای بازی در لیگ قهرمانان نیز بشود.»

نیمکت‌نشینی‌های جرارد پیکه:« این تصمیم فنی من است. یازده نفر در زمین بازی می کنند و پنج تعویضی هم داریم. بهترین ها راهی میدان خواهند شد. ناراحتی پیکه را درک می کنم ولی او چه بازی کند چه روی نیمکت باشد، به تیم کمک خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها