کد خبر : 1841757 | 11 شهریور 1401 ساعت 22:30 | 61.7K بازدید | 10 دیدگاه

گزارش لوپاریزین

اوج انتقادات از PSG؛ فقط بازیکن ذخیره خریدند

پی اس جی نتوانست مهمترین هدف نقل و انتقالاتی خود یعنی میلان اشکرینیار، مدافع اینتر، را جذب کند. خریدهای جدید پی اس جی در ابتدا شانسی برای حضور در ترکیب ثابت ندارند.

اوج انتقادات از PSG؛ فقط بازیکن ذخیره خریدند

به گزارش "ورزش سه"، فصل نقل و انتقالات تابستانی به اتمام رسید بدون اینکه پی اس جی به مهمترین هدف خود یعنی خرید میلان اشکرینیار برسد. پی اس جی هفته ها تلاش کرد تا مدافع اسلواک اینتر را جذب کند ولی در نهایت موفق نشد. حتی ناصر الخلیفی شخصا برای این انتقال با مدیران اینتر مذاکره کرد ولی تلاش های او نیز به نتیجه نرسید. 

1740906

اینتر 80 میلیون یورو برای واگذاری اشکرینیار می خواست اما پیشنهاد پی اس جی از 65 میلیون یورو بالاتر نرفت. پی اس جی در انتقالات تابستانی توانست بازیکنان خوبی چون ویتینیا، نوردی موکیله، رناتو سانچس، فابین روئیز و کارلوس سولر را بخرد اما دشوار بتوان تصور کرد که خریدهای جدید جایی در ترکیب اصلی تیم داشته باشند و باید برای رسیدن به این جایگاه بجنگند. فقط اشکرینیار بود که در صورت پیوستن به پی اس جی، جایگاهی تضمین شده داشت.

1740531

امروز لوپاریزین نوشت که پی اس جی در واقع بازیکن ذخیره خریده و نقل و انتقالات موفقی نداشت. در پی این ناکامی، اختلاف بین لوئیز کامپوس، مدیر ورزشی، و آنتِرو هنریک، مسئول نقل و انتقالات باشگاه، نیز بیشتر شده است. هنریک وظیفه داشت تا زمینه برای جدایی بازیکنان مازاد را فراهم کند. او البته تا اندازه ای در این راه موفق بود ولی نتوانست کار انتقال مائورو ایکاردی و کیلور ناواس را نهایی کند. دو انتقالی که به پی اس جی اجازه می داد بدون ترس از نقض فرپلی مالی، رقم پیشنهادی برای اشکرینیار را بالاتر ببرد. از قرارداد اشکرینیار با اینتر یک سال دیگر باقیمانده و پی اس جی در انتقالات زمستانی می تواند تلاش دوباره برای جذب او انجام دهد. البته به شرطی که اینتر موفق نشود اشکرینیار را به تمدید قرارداد راضی کند.

دیدگاه‌ها