کد خبر : 1841766 | 11 شهریور 1401 ساعت 21:05 | 5.7K بازدید | 6 دیدگاه

این یک بازی متفاوت است

اینزاگی: میلان را خوب می‌شناسم؛ باید برنده دربی شویم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، به خوبی میلان را تجزیه و تحلیل کرده و می خواهد پیروز دربی باشد.

اینزاگی: میلان را خوب می‌شناسم؛ باید برنده دربی شویم

به گزارش "ورزش سه"، فردا دربی حساس شهر میلان بین تیم های اینتر و میلان برگزار خواهد شد. دو تیمی که فصل قبل رقابت پایاپایی برای قهرمانی داشتند و میلان بود که توانست فاتح اسکودتو شود. بازی فردا ساعت 20.30 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

1741295

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، در نشست خبری این بازی گفت:« می دانیم که دربی چه اهمیتی برای هواداران دارد و شرایط خوبی برای این بازی داریم. فکر می کنم نبردهای میانه میدان در نتیجه نهایی تاثیرگذار خواهد بود. در آخرین دربی با سه گل پیروز شدیم و به فینال جام حذفی رفتیم. بردی که کمک کرد به یک جام برسیم. بازی بین قهرمان و نایب قهرمان فصل قبل است و هر کدام سبک بازی خاص خود را دارند. فصل قبل چهار بار برابر میلان قرار گرفتیم و هر چهار بازی تقریبا برابر بود.»

اینزاگی در مورد مصدومیت روملو لوکاکو گفت:« او به دربی نمی رسد و از این بابت متاسفم ولی امیدوارم قبل از وقفه بازی‌های ملی مصدومیتش برطرف شود. تیم پزشکی در تلاش است تا لوکاکو برای هفته های آینده آماده شود.»

1741296

عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات:« راضی هستم و توانستیم بازیکنان ارزشمندمان را حفظ کنیم. بازیکنان خوبی هم جذب کردیم و در مجموع با توجه به وضعیت مالی باشگاه، گلایه ای ندارم.»

انتقادات از اینتر:« شکست برابر لاتزیو واکنش های منفی زیادی داشت و طبیعی هم بود. ما یکی از بهترین تیم های اروپا هستیم و می توانیم پیشرفت کنیم. بازی به بازی بهتر خواهیم شد.»

1741297

پیوستن آچربی به اینتر:« او در لاتزیو بازیکن من بود و همه کیفیت بالای او را می دانیم. او می تواند مدافع میانی یا مدافع چپ باشد و به ما کمک زیادی خواهد کرد.»

ضد حمله‌های خطرناک میلان:« میلان را به خوبی تجزیه و تحلیل کرده ام ولی دربی با بازی های دیگر متفاوت است. می دانیم چطور باید برابر میلان بازی کنیم. آنها تیم بسیار خوبی هستند ولی ما هم در شرایط مناسبی قرار داریم. بازی بسیار جذابی خواهد شد و تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا برنده شویم.»

رقابت قهرمانی:« همه تیم ها خودشان را تقویت کرده‌اند و رقابت قهرمانی بین 6 یا هفت تیم خواهد بود. در سری آ بازی ساده نداریم و فصل سختی در پیش است.»

دیدگاه‌ها