کد خبر : 1841780 | 11 شهریور 1401 ساعت 22:16 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری همدان 1 ون پارس اصفهان 0؛

لیگ‌یک/ سه امتیاز با سوپرگل در همدان ماند

تیم فوتبال شهرداری همدان موفق شد اولین پیروزی خود را در خانه مقابل ون پارس اصفهان جشن بگیرد.

لیگ‌یک/ سه امتیاز با سوپرگل در همدان ماند

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دیدارهای هفته دوم رقابت‌های لیگ آزادگان از ساعت 19 میان دو تیم شهرداری همدان و ون‌پارس اصفهان در ورزشگاه شهید حاجی بابایی همدان برگزار شد که در نهایت با پیروزی یک بر صفر تیم میزبان با تک گل مهدی خلج به پایان رسید.
در آغاز نیمه اول تیم ون‌پارس موقعیت بسیار خوبی روی دروازه حریف ایجاد کرد که با واکنش دروازه‌بان حریف، فرصتی عالی از دست رفت. در ادامه نماینده همدان موفق شد ریتم بازی را در اختیار بگیرد و در نهایت بالاخره در دقیقه ۲۰ روی ضربه زیبای مهدی خلج از راه دور‌ به گل اول برسد؛ ضربه‌ای که پس از برخورد به تیرک افقی دروازه آنطرف‌تر از خط روی زمین امد تا گل اول مسابقه با یک گل دیدنی ثبت شود.

شهرداری همدان در ادامه نیمه اول نیز موقعیت‌های متعددی روی دروازه ون‌پارس ایجاد کرد که هیچکدام تبدیل به گل نشدند.
در نیمه دوم سعید جهانگیری سرمربی ون پارس تغییراتی در تیم خود ایجاد کرد که این تغییرات سبب شدند تا ریتم بازی به دست نماینده اصفهان بیفتد. در ادامه ون‌پارسی‌ها چندین بار در موقعیت‌های مختلف دروازه حریف را به شکل‌های متفاوتی تهدید کردند اما هر بار واکنش‌های دروازه‌بان شهرداری همدان ‌مانع از به گل رسیدن نماینده اصفهان شد.
در نهایت تیم شهرداری همدان موفق شد اولین برد خود را کسب کند و بازی با همان یک گلی که در نیمه اول به ثمر رسید، تمام شد.
در هفته اول ون پارس در خانه مقابل فجرشهید سپاسی شیراز متوقف شده بود و تیم شهرداری همدان نیز مقابل استقلال خوزستان به تساوی بدون گل دست یافته بود که حالا با این نتیجه شاگردان احمد جمشیدیان 4 امتیازی شدند تا شرایط خوبی در جدول رده بندی پس از شمس آذر و سایپای 6 امتیازی به دست بیاورند.

1741327

دیدگاه‌ها