کد خبر : 1841807 | 12 شهریور 1401 ساعت 10:20 | 31.7K بازدید | 15 دیدگاه

خوشحالی از حضور در بارسلونا؛ لوا خواننده شد (عکس)

به نظر می‌رسد که حضور در شهر بارسلونا برای روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، بسیار خوشایند است.

خوشحالی از حضور در بارسلونا؛ لوا خواننده شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جذب لواندوفسکی یکی از پر سروصداترین نقل و انتقال‌های پنجره تابستانی امسال بود که باعث خوشحالی مدیران، کادر فنی و هواداران بارسلونا شد. 
این بازیکن لهستانی نیز بارها و حتی پیش از نهایی شدن این انتقال از بایرن به بارسا نیز مدعی شده بود که اشتیاق بسیاری برای حضور در لالیگا دارد. 
او در طول این مدت و پس از شروع فصل جدید نیز نشان داده است که این فصل قرار است مهره‌ای کلیدی برای تیم ژاوی هرناندز باشد و نقش مهمی را در مسیر بارسا برای رسیدن به اهدافش ایفا کند. 
اما در عین حال به نظر می‌رسد که او فقط از درخشش در زمین بازی و در نوکمپ لذت نمی‌برد و سبک زندگی در شهر بارسلونا نیز بسیار برای او خوشایند و دوست داشتنی است. 

1741378
تصاویری از لوا منتشر شده که باعث خوشحالی بسیاری از هواداران بارسا شده است. در این تصاویر، این بازیکن لهستانی در حالی دیده می‌شود که پس از پایان تمرینات و در خیابان بیرون از مجموعه تمرینی بارسا ایستاده و در حال خواندن آهنگی با گیتاریستی اسپانیایی است. 
در حالی که چندین نفر در حال تماشا و تشویق آنها هستند، لواندوفسکی لبخند پهنی به صورت دارد و مشخصا از این شرایط لذت می‌برد، تصاویری که شاید خیلی کم از بازیکنانی در این سطح دیده شود. 
هواداران بارسا خیلی زود علاقه زیادی به این بازیکن پیدا کرده‌اند و او نیز نشان داده است که توانایی همراه کردن جمعیت با خودش در درون و بیرون از زمین را دارد.

دیدگاه‌ها