کد خبر : 1841813 | 12 شهریور 1401 ساعت 10:41 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

به احترام مردم بابل و بیاتلو بازی را کنسل نکردیم

دقیقی: تیم من برای لیگ برتر می‌جنگد

سرمربی صدرنشین لیگ یک می‌گوید تیمش برای صعود به لیگ برتر می‌جنگد و باید به تلاش مضاعف ادامه بدهد.

دقیقی: تیم من برای لیگ برتر می‌جنگد

به گزارش "ورزش سه"، تیم شمس آذر قزوین بعد در دو هفته گذشته لیگ یک موفق شده دو پیروزی به دست آورد و با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد.

شمس آذر، فصل گذشته بعد از آنکه سعید دقیقی سرمربی جوان فوتبال رابه عنوان سرمربی بالای سر خود دید، شرایطی ایده‌آل پیدا کرد و توانست در پایان رتبه‌ای تک رقمی از آن خود کند. حالا امسال نیز نماینده قزوین شروعی فوق‌العاده داشته تا یکبار دیگر توانایی‌های سرمربی نامدار این تیم در مربیگری مشخص شود.

دقیقی بعد از درخشش تیم خود در بابل و برد مقابل تیم دریا کاسپین بابل بیان کرد: ابتدا از حضور پرشور تماشاگران تشکر می‌کنم. تماشاگران بابلی بسیار بافرهنگ هستند و از آنها ممنونیم.

او ادامه داد: بازی فوق‌العاده خوبی بود، ایراد اصلی کیفیت زمین بود که ما را در بحث های تاکتیکی اذیت می‌کرد‌. به جز دقایقی از بازی نفرات ما کاملا بر بازی مسلط بودند. همه می‌دانند در بابل بازی کردن و امتیاز گرفتن سخت است اما بچه‌های ما در این زمین گل زدند، پیروز شدند و موقعیت‌های دیگری برای زدن گل های بیشتر داشتند. البته آقای وحید بیاتلو از مربیان جوان و خوب فوتبال است اما بچه‌های ما بیشتر تلاش کردند و مزد این تلاش را هم گرفتند.

1711928

سرمربی شمس آذر با اشاره به وضعیت تیم خود تاکید کرد: یک تیم فوق‌العاده خوب و یک‌دست داریم؛ مدیرعامل جوان و کاربلدی به نام آقای شهاب زندی داریم؛ مالکین خوب آقایان پوراسماعیل، نجفیان و تورج تا امروز از تیم ما خیلی خوب حمایت کردند و قائم مقامی به نام آقای خواجه گیری که بسیار کمک می‌کند‌. حتما می‌دانید پارسال تیم در نیم فصل اول از ۱۸ بازی ۱۶ امتیاز گرفته بود و با حضورم قول دادم در کوتاه مدت حفظ سهمیه تیم، در میان مدت رتبه تک رقمی (که در ۱۶ بازی ۲۹ امتیاز گرفتیم و پارسال محقق شد) و در بلندمدت برای صعود می جنگیم تا امروز که خوب کار کردیم. مغرور نباید بشویم و تلاش مضاعف باید بکنیم. به اعتقاد من، تیم با این ویژگی‌ها و نفراتی که دارد می‌تواند مدعی صعود به لیگ برتر باشد.

دقیقی درباره اینکه قرار بود بازی با دریا بابل در ساری برگزار شود اما در لحظات آخر به ورزشگاه هفتم تیر بابل رفت، تاکید کرد: به ما اعلام شده بود بازی در ساری است. حتی هتل میزبان بابلسر را گرفته بودیم اما وقتی گفتند ساری، ضرر و زیان دادیم و رفتیم هتل بادله‌. امروز قرار بود بازی ساری برگزار شود اما ورزشگاه را آماده نکرده بودند‌. در این شرایط می توانستیم بازی را کنسل کنیم و حق طبیعی ما بود‌. ولی چون می‌دانستیم مردم عزیز شهر بابل دوست دارند که بازی برگزار شود و آقای بیاتلو هم رفیق عزیز ما است، قبول کردیم یک ساعت و ربع مسافت را طی کنیم و مزد تلاشمان را هم گرفتیم.

دیدگاه‌ها