کد خبر : 1841827 | 12 شهریور 1401 ساعت 11:34 | 22.5K بازدید | 39 دیدگاه

سه امتیاز بازی با نفت MIS را می‌خواهیم

بوعذار: گل دوم پرسپولیس آفساید بود

عباس بوعذار می گوید هیچ‌گاه اعتراضی به نیمکت‌نشینی ندارد و به تفکرات سرمربی احترام می‌گذارد.

بوعذار: گل دوم پرسپولیس آفساید بود

به گزارش "ورزش سه"، عباس بوعذار، در دقیقه ۳۰ دیدار با پرسپولیس به زمین آمد اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود. او در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود. واقعا حق ما شکست نبود و اگر گل دوم را که می گویند آفساید بوده دریافت نمی‌کردیم، می‌توانستیم به بازی برگردیم و حداقل مساوی کنیم. مشاهده کردید که چند موقعیت مسلم گلزنی را هم از دست دادیم.

او در مورد موقعیت‌هایی که برای گلزنی به دست آورد ولی بی‌نتیجه بودند نیز گفت: من هم دو فرصت داشتم که متاسفانه نتوانستم آن‌ها را به گل تبدیل کنم و حسرتش برایم باقی ماند.

این بازیکن در مورد حضور بانوان در ورزشگاه عنوان کرد: واقعاً اتفاق خوبی بود. انشاالله که ادامه‌دار باشد و خانواده‌های ما هم بتوانند به ورزشگاه بیایند و بازی تیم محبوبشان را از نزدیک ببینند.

هافبک صنعت نفت آبادان، در مورد قضاوت داور توضیح داد: داور بازی خوب بود و به جز صحنه گل دوم که فکر می‌کنم آفساید بود، عملکرد خوبی داشت.

وی درباره شرایط خودش در فصل جدید نیز اظهار داشت: شرایطم خوب است و بازی کردن من بستگی به تفکر مربی و شرایط بازی دارد. من همیشه گفتم که به تصمیمات مربی احترام می گذارم و هیچ موقع اعتراضی نکردم، برای آقای پرکاس در ادامه کار آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بازی های بعدی نتایج خوبی رقم بخورد.

بازیکن صنعت در خصوص دیدار پیش رو نیز توضیح داد: نفت مسجد سلیمان بازیکنان تاثیرگذاری دارد ولی ما در خانه بازی می‌کنیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد که سه امتیاز این بازی را بگیریم.

بوعذار یادآور شد: امیدوارم مسئولین شهر آبادان امکاناتی فراهم کنند که بانوان آبادانی هم بتوانند به ورزشگاه بیایند و بازی تیم محبوب‌شان را از نزدیک ببینند.

دیدگاه‌ها