کد خبر : 1841848 | 12 شهریور 1401 ساعت 12:56 | 27.2K بازدید | 13 دیدگاه

خبر خوب برای چلسی؛ ستاره انگلیسی در لندن می‌ماند

ریس جیمز، مدافع چلسی، قصد دارد به زودی قراردادش را با این باشگاه تمدید کند.

خبر خوب برای چلسی؛ ستاره انگلیسی در لندن می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، جیمز یکی از بازیکنان درخشان چند ماه گذشته چلسی و از امیدهای تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2022 قطر است که توجه باشگاه‌های بسیاری را به خود جلب کرده است. 
بسیاری از رسانه‌های انگلیسی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از علاقه باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید و بارسلونا به جذب این بازیکن خبر داده بودند اما او در نهایت تصمیم گرفت به حضورش در استمفوردبریج ادامه دهد. 
حالا روزنامه انگلیسی تایمز خبر داده است که این مدافع 22 ساله در حال حاضر مشغول مذاکره با مدیران چلسی برای امضای قرارداد جدیدی است و این مذاکره در مراحل پایانی قرار دارد و به زودی به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

1735429
این مطمئنا باعث رفع نگرانی توماس توخل در راس کادر فنی این تیم و همچنین هواداران آبی‌های لندن خواهد شد که خیال‌شان از ادامه حضور جیمز در این تیم راحت می‌شود، اتفاقی که اهمیت بسیاری برای آنها خواهد داشت. 
جدایی بازیکنان مهمی چون آنتونیو رودیگر، آندریاس کریستنسن و همچنین مارکوس آلونسو در این پنجره نقل و انتقالاتی ضربه بزرگی به این تیم بود و اثرات آن در همین پنج هفته که از آغاز فصل گذشته نیز به خوبی مشهود است. 
همین اتفاق باعث شد که مدیران چلسی به صورت جدی به دنبال امضای قرارداد جدیدی با جیمز باشند تا مانع از جدایی زودهنگام او از این باشگاه شوند.

دیدگاه‌ها