کد خبر : 1841850 | 12 شهریور 1401 ساعت 12:59 | 5.2K بازدید | 1 دیدگاه

رجب زاده: کمک داور زحمات ما را به باد داد

سرمربی فجر سپاسی از مشکلات داوری دیدار با خیبر خرم آباد گله دارد.

رجب زاده: کمک داور زحمات ما را به باد داد

به گزارش "ورزش سه"، مهدي رجب‌زاده، سرمربي فجر شهيد سپاسي در كنفرانس خبري بعد از بازي مقابل خيبر خرم‌آباد در جمع خبرنگاران  گفت: بازی محكم و پرفشاري بود و دو تيم خیبر خرم آباد و فجرسپاسی هرجا که باهم بازی انجام دهند بازی درگیرانه و محکمی  را به نمايش مي گذارند. در نیمه اول سوار بازی بودیم و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم قبل از اينكه گل بزنیم یك تك به تک عالي را از دست داديم و فکر کنم بازی روانی را انجام داديم و به گل هم رسیدیم. بعد از گل و در ادامه تيم خیبر تلاش کرد ولی ما هم چند موقعيت خیلی عالی به دست آوردیم .
او با انتقاد از عملكرد داوري ادامه داد: من واقعا نمی‌خواستم هیچ‌وقت راجع به داوری صحبت کنم ولی الان دارم اینجا می‌گویم که کمیته داوران محترم و آقایاني که مسئول داوري هستید چطور سر تیم من را می‌برید؟  مگر مي‌شود  تيم من سوار بازی باشد و با گرفتن خطای اشتباه مسیر جریان بازی را عوض کنند؟  چرا داور گل سالم و صددرصد ما را آفساید گرفت؟ چرا پنالتي  نیمه اول ما گرفته نشد؟ به داور چهارم  فقط مي توانم دست مریزاد بگويم و اينكه انگار ما مهمان بودیم و تیم خیبر میزبان.
رجب‌زاده ادامه داد: من اصلا نمی‌دانم چه خبر است و نمی‌خواهم دنبال بهانه بگردم ولي واقعا حق تيم من امروز با عملكرد داور خورده شده و اگر از الان كه ابتداي فصل است تا آخر فصل هر بازی پنالتی‌هايمان را نگيرند و  گل سالم ما را مردود اعلام كنند ديگر ما تلاش نكنيم بهتر است.
وی اضافه کرد: يك  سری مسائل دست من نيست و من چه كار کنم وقتي گل سالم تيمم را قبول نکردند و يا پنالتي واضح ما را نگرفتند. كساني هم هستند كه منتظرند تا تيم من نتيجه نگيرد، جلسه تشکیل دهند كه تيم فلان بود يا فني خوب نبود. فقط اميدوارم كمك داور امشب با وجدان راحت بخوابد چراكه همه زحمات تيمم را به باد داد و با پرچم اشتباه ايشان و داور وسط حق ما كاملا ضايع شد؛ در شرايطي كه مي‌توانستيم ٢ بر صفر جلو ببفتيم.
وي در خصوص مشكل بدني بازيكنانش از دقيقه ٦٠ به بعد و عملكرد بهتر تيم حريف به خبرنگاران گفت: طبيعي است وقتي تيمي عقب است فشار بيشتري ايجاد كند ولي سوت‌هاي اشباه داور منجر به زير فشار رفتن تيم ما در دقايقي  از بازي شد. من دنبال بهانه نيستم و اين قدر جرات داشتم كه فصل گذشته يك بازي را ٢ بر صفر پيروز شدم ولي در كنفرانس خبري قاطعانه گفتم حق تيم ما برد نبود ولي الان اعلام مي‌كنم كه اين بازي با اشتباهات داوري مساوي شد.
رجب‌زاده در پايان از زحمات هيئت فوتبال استان فارس و شيراز براي بهبود كيفيت چمن حافظيه تشكر و قدرداني كرد.

دیدگاه‌ها