کد خبر : 1841852 | 12 شهریور 1401 ساعت 13:02 | 14K بازدید | 1 دیدگاه

مس کرمان می‌خواهد در لیگ برتر بماند؛

نارنجی قدیمی فوتبال ایران در مسیر ثبات

مس کرمان پس از بازگشت به لیگ برتر، در هفته‌‌های ابتدایی تقریبا به هدف گذاری خود دست یافتند.

نارنجی قدیمی فوتبال ایران در مسیر ثبات

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان که تصور می‌شد یکی از تیم های پرهزینه این فصل لیگ برتر باشد، با رقم 150 میلیاردی که به صورت رسمی از سوی مقامات شرکت مس اعلام شد تجهیز مالی شد و همین سبب شد که این تیم برای دوری از بحران های شدید مالی در ابتدای حضور خود در لیگ برتر، سراغ نام های پرخرج نرود و با اقتصادی ترین شکل ممکن تیم خود را روانه مسابقات کند.

همین موضوع سبب شده بود که تصور همگانی بر ضعف شدید تیم مس کرمان در مسابقات این فصل باشد اما شاگردان فرزاد حسین خانی در هفته های ابتدایی با تلاش خود موفق شدند تصور شکل گرفته برای خود را بشکنند و تصویر تیمی با شخصیت از خود را در چهار هفته ابتدایی مسابقات ارائه کنند.

1741431

اما این تیم با وجود تمام شرایطی که با آن دست و پنجه نرم می کند به خوبی می داند که هدف اصلی‌اش برای لیگ برتر این فصل بقا در جدول مسابقات است و هدف گذاری عمده این تیم همین موضوع بوده؛ هواداران مس کرمان نیز در اولین سال بازگشت این تیم به لیگ برتر دقیقا توقع خود را بر همین مدار از این تیم قرار داده اند.

مس کرمان برای انجام این کار روند حرکتی و کسب امتیازهای خود را تنظیم کرده است و به خوبی می‌داند حالا که تصورات اولیه نسبت به این تیم تغییر کرده است، باید برای انجام این کار مهم، با سختکوشی بیشتری در بازی های پیش رو به میدان برود.

1741433

مس کرمان در چهار هفته اول یک برد، یک مساوی و دو باخت را کسب کرده و متوقف کردن گل‌گهر در هفته گذشته نتیجه بسیار خوبی برای این تیم کرمانی محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها