کد خبر : 1841857 | 12 شهریور 1401 ساعت 13:32 | 18.7K بازدید | 5 دیدگاه

اعلام فهرست میلان برای CL؛ زلاتان خط خورد

باشگاه میلان فهرست بازیکنانش برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا را اعلام کرد و نام زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی، در آن به چشم نمی‌خورد.

اعلام فهرست میلان برای CL؛ زلاتان خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل جدید به دلیل برگزاری رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر از ماه نوامبر، زودتر از حالت عادی برگزار می‌شود.
قرار است دور اول این مسابقات از سه‌شنبه این هفته آغاز شود و به همین دلیل باشگاه‌هایی که مجوز حضور در این رقابت‌ها را دریافت کرده بودند باید اسامی بازیکنان‌شان را تا شب گذشته به یوفا ارائه می‌دادند. 
استفانو پیولی در نشست خبری روز گذشته پیش از دیدار حساس برابر اینتر هشدار داده بود که بازیکنان زیادی در ترکیب تیمش دارد و مجبور است تصمیم‌های ناراحت کننده‌ و دردناکی برای فهرست لیگ قهرمانان بگیرد و همین اتفاق هم رخ داد. 

1708682
او تصمیم گرفت بیشتر بازیکنانی که فصل گذشته به همراه این تیم عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا را به دست آوردند برای لیگ قهرمانان حفظ کند و بازیکنان جدیدی چون یاسین عدلی، مالیک تیاو و سیپیران تاتاروسانو را از فهرست این تیم کنار بگذارد. 
در این فهرست همچنین نامی از تیمو باکایوکو که در حال مذاکره با مدیران میلان است تا قراردادش با این باشگاه را با توافق دو طرفه فسخ کند دیده نمی‌شود. 
اما شاید بزرگ‌ترین غایب این فهرست زلاتان ابراهیموویچ باشد که در حال حاضر به دلیل مصدومیت قادر به حضور در میدان نیست و تا ماه ژانویه نیز نمی‌تواند در ترکیب این تیم حضور پیدا کند و به همین دلیل حذف او از این فهرست کاملا منطقی به نظر می‌رسد. 
 

دیدگاه‌ها