کد خبر : 1841871 | 12 شهریور 1401 ساعت 14:20 | 43.9K بازدید | 5 دیدگاه

اوج ناهماهنگی در تیم مدیریت ورزشی

اشتباه عجیب پی‌اس‌جی هنگام خرید کاپیتان والنسیا

پی اس جی برای خرید کارلوس سولر از باشگاه والنسیا، دو پیشنهاد متفاوت و تقریبا همزمان ارائه کرده بود.

اشتباه عجیب پی‌اس‌جی هنگام خرید کاپیتان والنسیا

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی، کارلوس سولر، هافبک اسپانیایی ملی‌پوش باشگاه والنسیا، با امضای قراردادی رسمی به پاری‌سن ژرمن پیوست. سولر پیش از این تنها پیراهن والنسیا را به تن کرده بود.

سولر که در شهر والنسیا به دنیا آمده و محصول آکادمی این باشگاه است، دو روز پیش با امضای قراردادی پنج ساله به مبلغ 18 میلیون یورو به پی‌‌اس‌جی پیوست.

1741447

اولین پیشنهاد پی‌اس‌جی چهار روز پیش به والنسیا رسید و نکته عجیب اینکه باشگاه اسپانیایی در فاصله زمانی اندک، دو پیشنهاد متفاوت از پی اس جی دریافت کرد. طبق ادعای نشریه آاس، یک پیشنهاد از لوئیز کامپوس، مدیر ورزشی پی اس جی، بود و پیشنهاد دیگر از آنتِرو هنریک، مسئول نقل و انتقالات باشگاه، که حکایت از عدم هماهنگی در تیم مدیریت ورزشی باشگاه پاریسی داشت.

1738070

پیشنهاد کامپوس خرید قطعی سولر با رقم 18 میلیون یورو بود و پیشنهاد هنریک، انتقال قرضی با بند خرید دائمی که والنسیا در نهایت با پیشنهاد کامپوس موافقت کرد.

1738655

در روزهای اخیر رسانه‌های فرانسوی از اختلاف عمیق بین کامپوس و هنریک خبر داده بودند و حالا مشخص شده که این شایعات درست بودند. گفته می شود به زودی هنریک از پی اس جی برکنار خواهد شد. او مقطعی مدیر ورزشی پی اس جی هم بود ولی جای خود را به لئوناردو داد.

دیدگاه‌ها