کد خبر : 1841872 | 12 شهریور 1401 ساعت 14:55 | 43.2K بازدید | 16 دیدگاه

خاطرات تلخ از یوویچ و ماریانو

رئال به این دلیل قید خرید مهاجم جدید را زد

رئال مادرید پس از ناکامی در جذب کیلیان امباپه، ترجیح داد هیچ مهاجم جدیدی جذب نکند و روی مهاجمان فعلی خود حساب کند.

رئال به این دلیل قید خرید مهاجم جدید را زد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دو سال برای جذب کیلیان امباپه برنامه ریزی کرده بود و همه چیز حکایت از این داشت که تابستان امسال ستاره فرانسوی را به خدمت خواهد گرفت اما امباپه در نهایت با پی اس جی تمدید کرد. به نظر می رسید رئال مادرید به سراغ مهاجمی دیگر خواهد رفت و یک ذخیره مطمئن برای کریم بنزما جذب می کند اما فصل نقل و انتقالات تمام شد و رئال هیچ مهاجمی نخرید.

1734802

مارکا امروز گزارش داد که مدیران رئال از یک ماه پیش به این نتیجه رسیدند که هیچ مهاجمی جذب نکنند و با خرید اورلین شوامنی و آنتونیو رودیگر، پرونده نقل و انتقالات را ببندند. همین اتفاق نیز رخ داد و این دو بازیکن، تنها خریدهای رئال بودند.

1726971

مارکا نوشته است که خاطرات بد رئال از خرید لوکا یوویچ و ماریانو دیاز، نقش مهمی در این تصمیم بزرگ داشت. رئال سه سال پیش برای جذب یوویچ 60 میلیون یورو هزینه کرد ولی مهاجم صرب یکی از بدترین خریدهای تاریخ رئال لقب گرفت. او همین تابستان، رایگان راهی فیورنتینا شد. تابستان 2018 نیز رئال، ماریانو دیاز را از لیون با 18 میلیون یورو خرید و این بازیکن کمترین بازدهی ممکن را داشته است. ماریانو که در سه سال گذشته بارها از فهرست رئال برای بازی ها خط خورده، به خاطر دریافت دستمزد 4.5 میلیون یورویی ترجیح داده در رئال بماند و جدا نشود. قرارداد او سال بعد به پایان می رسد.

1737830

رئال پس از ناکامی در خرید امباپه قصد داشت برای جذب گابریل ژسوس، مهاجم برزیلی سیتی، اقدام کند ولی چون سهمیه بازیکنان غیراروپایی‌اش پر بود، از خرید او منصرف شد. ژسوس تنها گزینه جدی رئال مادرید پس از امباپه بود و در نهایت نیز به آرسنال رفت.

1740721

 مدیران رئال پس از ژسوس دیگر هیچ گزینه ایده‌آلی در بازار نقل و انتقالات پیدا نکردند و ترجیح دادند تا انتقالات زمستانی صبر کنند. رئال دیگر نمی خواهد بازیکنانی مثل یوویچ و ماریانو را جذب کند و از این پس فقط برای مهاجمی هزینه خواهد کرد که از درخشش او اطمینان داشته باشد.

دیدگاه‌ها