کد خبر : 1841875 | 12 شهریور 1401 ساعت 15:35 | 45.9K بازدید | 14 دیدگاه

مارکوس آلونسو:

پیشنهاد بارسلونا که رسید، به چیز دیگری فکر نکردم

مارکوس آلونسو از پیوستن به بارسلونا خوشحال است و گفت که پس از رسیدن پیشنهاد بارسا، پیشنهادات دیگر خود را بررسی نکرد.

پیشنهاد بارسلونا که رسید، به چیز دیگری فکر نکردم

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا شب گذشته رسما اعلام کرد که مارکوس آلونسو را جذب کرده است. مدافع اسپانیایی در آخرین روز نقل و انتقالات قراردادش را با چلسی فسخ کرد تا مشکلی برای پیوستن به بارسا نداشته باشد. او روز گذشته در تمرین بارسا نیز حاضر شد و برای اولین بار کنار هم تیمی های جدیدش تمرین کرد. قرارداد او یک ساله با بند فسخ 50 میلیون یورویی است.

1741319

آلونسو پس از رسمی شدن انتقالش به بارسلونا گفت:« از پیوستن به بارسا بسیار خوشحالم. قبلا چند بار با بارسا مذاکره کرده بودم ولی به دلایل مختلف انتقال نهایی نشد. خوشبختانه حالا اینجا هستم و دوست دارم هر چه سریع‌تر اولین بازی برای بارسلونا را انجام دهم. وقتی پیشنهاد بارسا رسید، به هیچ چیز دیگر فکر نکردم. مدت ها بود دوست داشتم برای بارسا بازی کنم و این یک قدم بزرگ در فوتبالم محسوب می شود. امیدوارم بتوانم در سریع‌ترین زمان ممکن خودم را با تیم وفق بدهم.»

آلونسو در ادامه گفت:« در این مدت چند بار با ژاوی حرف زده‌ام و او در مورد سبک بازی بارسا و خواسته هایی که از من دارد، توضیح داده است. من بازیکن با تجربه‌ای هستم و مطمئنم که می توانم به بارسا در راه کسب موفقیت کمک کنم. با بسیاری از بازیکنان بارسا دوست هستم و این یکی از دلایل قبول پیشنهاد بارسا بود.»

آلونسو در پایان گفت:« پدرم زمانی بازیکن موفقی برای بارسا بود و این هم یکی از دلایلی بود که پیشنهاد بارسا را قبول کردم. بارسا برای من باشگاه خاصی است. پدرم نیز از انتخاب نهایی من خوشحال است. برای او قابل تصور نبود که روزی برای بارسا بازی کنم. با او چند بار برای تماشای بازی های بارسا به نوکمپ رفته بودم. باید بگویم که بازیکن بارسا بودن باورنکردنی است.»

دیدگاه‌ها