کد خبر : 1841878 | 12 شهریور 1401 ساعت 16:15 | 18.5K بازدید | 12 دیدگاه

گرام سونس:

رفتار فوفانا با لستر درست نبود؛ خدا به چلسی رحم کند!

گرام سونِس، بازیکن سابق تیم ملی اسکاتلند و باشگاه لیورپول، معتقد است که وسلی فوفانا رفتار خوبی با باشگاه لسترسیتی نداشت و ممکن است بعدها برای چلسی نیز دردسرساز شود.

رفتار فوفانا با لستر درست نبود؛ خدا به چلسی رحم کند!

به گزارش "ورزش سه"، سه روز پیش وسلی فوفانا، مدافع فرانسوی و 21 ساله لسترسیتی، با قراردادی 6 ساله به ارزش 81 میلیون یورو به چلسی پیوست.

1741438

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی، از ابتدای تابستان تمرکز خود را روی بازسازی خط دفاعی تیمش قرار داده بود و علی‌رغم مخالفت‌های شدید لسترسیتی، در نهایت آنها موفق به جذب وسلی فوفانا شدند. این مدافع فرانسوی، سومین خرید چلسی در این پست بعد از کالیدو کولیبالی و مارک کوکوریا بود. چلسی در فصل جدید از نظر دفاعی اصلا اوضاع جالبی نداشته و در پنج مسابقه هشت گل دریافت کرده است.

1518709

گرام سونِس، اسطوره باشگاه لیورپول از رفتار فوفانا انتقاد کرد و گفت که او در لسترسیتی اصول حرفه‌ای را رعایت نکرد. سونس به دیلی میل گفت:« فوفانا از حضور در تمرینات لستر خودداری کرد چرا که می خواست به چلسی برود. او یک فوتبالیست حرفه ای است و این کار او اصلا درست نبود. کادر فنی و مدیران لستر حق دارند که از او ناراحت باشند.»

سونِس ادامه داد:« لستر ماه مارس به فوفانا پیشنهاد تمدید داده بود اما پس از پنج ماه همه را در باشگاه عصبانی کرد. او زمانی که برای سنت اتین بازی می کرد نیز همین رفتار را داشت و به خاطر پیوستن به لسترسیتی از حضور در تمرینات تیمش خودداری کرد. حالا خدا به چلسی رحم کند. کافی است تصور کنید که فوفانا دو سال بعد از رئال پیشنهاد دریافت کند.»

دیدگاه‌ها