کد خبر : 1841881 | 12 شهریور 1401 ساعت 16:49 | 18.5K بازدید | 4 دیدگاه

مورایس و فغانی؛ دو برخورد نزدیک در دو روز

پس از قضاوت علیرضا فغانی در اولین مسابقه لیگ بیست و دوم که در اصفهان بود، یک روز بعد هم مورایس و فغانی برخورد جالب توجهی با هم داشتند.

مورایس و فغانی؛ دو برخورد نزدیک در دو روز

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات ویژه هفته چهارم رقابت‌های لیگ بیست و دوم، بازگشت علیرضا فغانی به دایره قضاوت‌کنندگان مسابقات بود و کمیته داوران فدراسیون فوتبال او را برای دیدار حساس سپاهان و فولاد خوزستان انتخاب کرد.
این مسابقه‌ای جذاب و دیدنی بود که در پایان با اتفاقی شوکه‌کننده همراه شد و گل پاتوسی سبب شد تا طلایی‌پوشان اصفهانی با وجود ارائه نمایش برتر در طول مسابقه با نتیجه یک بر صفر این مسابقه خانگی را در وقت‌های اضافی واگذار کنند.
قضاوت فغانی یکی دیگر از نکات مثبت این مسابقه دیدنی بود و جواد نکونام نیز به شدت در نشست خبری به تمجید از داور بین المللی فوتبال ایران پرداخت. 
البته سپاهانی‌ها در این مسابقه و یک در صحنه معتقد بودند که پاس فرشاد احمدزاده به دست مدافعین فولاد خوزستان برخورد کرده و فغانی باید یک پنالتی به سود این تیم اعلام می‌کرد که این انتخابی نبود که داور سرشناس فوتبال ایران نظری روی آن داشته باشد.
جالب اینکه مورایس که به نظر می‌رسد به واسطه قضاوت‌های بین المللی علیرضا فغانی در المپیک 2016 و همینطور جام جهانی 2018 شناخت خوبی از این داور دارد در پایان مسابقه به سمتش رفت و به او خسته نباشید گفت.
اما هنوز 24 ساعت از این ملاقات نگذشته بود  که علیرضا فغانی و ژوزه مورایس که عصر چهارشنبه برای اولین مرتبه یکدیگر را ملاقات کرده بودند، در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد و در مراسم رونمایی از جام جهانی نیز در کنار هم نشستند و برخورد دوستانه‌ای طی دو ساعت همنشینی میان آنها بدون صحبت درباره اتفاقات دیدار روز گذشته شکل گرفت.

دیدگاه‌ها