کد خبر : 1841914 | 12 شهریور 1401 ساعت 20:05 | 26K بازدید | 17 دیدگاه

هدیه رئال به هواداران؛ نمایش جام‌های اروپا (عکس)

بازیکنان رئال مادرید پیش از شروع دیدار امشب مقابل بتیس، مراسم نمایش جام قهرمانی چمپیونزلیگ و سوپرکاپ اروپا در مقابل هواداران را انجام دادند.

هدیه رئال به هواداران؛ نمایش جام‌های اروپا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از دقایقی پیش در هفته چهارم لالیگا به مصاف رئال بتیس رفته است. رئالی‌ها که از سه بازی اول خود در فصل جدید سه پیروزی به‌دست آورده بودند امشب برای اولین بار در خانه خود، سانتیاگو برنابئو به میدان می‌رفتند.

برگزاری اولین بازی خانگی فصل فرصت خوبی بود تا رئال مادرید آخرین جام‌هایی را که در فصل گذشته فتح کرد؛ در مقابل هوادارانش که به برنابئو آمده بودند؛ به‌نمایش بگذارد.

1741532

رئال بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته، به‌عنوان قهرمان این رقابت‌ها به مصاف قهرمان لیگ اروپا رفت. دیدار رئال و آینتراخت که برای فتح سوپرجام اروپا در هلسینکی برگزار شد با پیروزی 3-0 شاگردان آنچلوتی به پایان رسید تا فصل درخشان سفیدپوشان مادرید با فتح یک جام دیگر به پایان برسد.

قبل از به صدا درآمدن سوت بازی امشب مقابل بتیس، چهار بازیکن رئال مادرید، بنزما، ناچو، مودریچ و کارواخال، این دو جام را به دست گرفته و در مقابل هواداران دور افتخار زدند.

هوادارانی که برای تماشای دیدار با بتیس به استادیوم آمده بودند از تماشای چهاردهمین جام قهرمانی اروپا و پنجمین سوپرکاپ اروپای تیم‌شان به‌وجد آمده بودند.

دیدگاه‌ها