کد خبر : 1841928 | 12 شهریور 1401 ساعت 20:57 | 6.7K بازدید | 8 دیدگاه

آلگری: از این تساوی خیلی خوشحالم!

مکس آلگری، سرمربی باتجربه یوونتوس، از کسب تساوی در خانه فیورنتینا ناراضی نیست.

آلگری: از این تساوی خیلی خوشحالم!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در روزی که اصلا نمایش خوبی ارائه نداد، خوش شانس بود که در فلورانس برابر فیورنتینا به تساوی 1-1 دست یافت. مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی این باشگاه، در پایان بازی مدعی شد بازی کردن در خانه فیورنتینا همیشه دشوار بوده و او از کسب همین یک امتیاز از این دیدار نیز رضایت دارد.

مکس آلگری گفت: "از این نتیجه بسیار خوشحالم، زیرا بازی کردن در فلورانس همیشه خیلی دشوار است و من از این تساوی واقعا رضایت دارم. البته در دقایق پایانی عصبانی بودم و می‌‌خواستم این مسابقه هر چه زودتر تمام شود. سانترهای زیادی روی دروازه ما انجام شد و روی آن موقعیت روی دروازه نیز، ماتیا پرین به‌خوبی عکس العمل نشان داد.

1741555

می‌توانستیم با دفاع بالاتر، از چند ضدحمله خود نیز بهتر استفاده کنیم، اما این اتفاق رخ نداد و همه چیز معطوف به تغییر ذهنیت بازیکنان است. حالا برای مسابقه این هفته در لیگ قهرمانان و دو بازی بعدی در لیگ قبل از تعطیلات آماده می‌شویم. تقابل با پاری سن ژرمن؟ باید واقع بین باشیم، دیداری که قرار است پیروز شویم در خانه برابر بنفیکا است.

امروز آنخل دی‌ماریا بازی کرد که فقط دو جلسه تمرینی انجام داده بود. لئونادرو پاردس عملا دیروز وارد رختکن شد، لئوناردو بونوچی نیمی از تمرین را انجام داد و بازیکنان دیگر هر سه روز، پنج بازی پشت سر هم انجام دادند و این کار آسان نیست. باید جنبه مثبت را در نظر بگیریم، خطر باخت وجود داشت و البته ممکن بود ما گل دوم را زده و حتی به پیروزی دست یابیم.

تعویض های یوونتوس در این دیدار؟ الکس ساندرو دچار مصدومیت شده و آنخل دی‌ماریا هم بیرون آمده بود. من مویس کین را در زمین قرار دادم که می توانست به حملات ما عمق بدهد و آرکادیوش میلیک نیز قادر است از کناره ها حرکت کند. پس دوشان ولاهوویچ نیز استراحت کرد و او برای مسابقات بعدی یوونتوس آماده خواهد شد."

دیدگاه‌ها