کد خبر : 1841947 | 12 شهریور 1401 ساعت 21:59 | 18.6K بازدید | 4 دیدگاه

یوونتوس یک امتیاز را مدیون یک نفر است (عکس)

ماتیا پرین، دروازه بان ایتالیایی یوونتوس امروز مرد اول تیمش در دیدار مقابل فیورنتینا بود.

یوونتوس یک امتیاز را مدیون یک نفر است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مکس آلگری، سرمربی باتجربه یوونتوس، امروز از ماتیا پرین به جای وویژک شزنیِ مصدوم درون دروازه بهره برد. یوونتوس نمایش خوبی در خانه فیورنتینا ارائه نداده و به نظر می رسید خوش شانس بود که فلورانس را با یک امتیاز ترک کرد. یک امتیازی که بی تردید حاصل درخشش ماتیا پرین درون دروازه بود و او چندین بار تیمش را از شکست در این دیدار نجات داد.

در اواخر نیمه اول بود که لئاندرو پاردس، خرید جدید بیانکونری، در محوطه جریمه مرتکب خطای هند شد و داور بعد از بازبینی صحنه حکم به اعلام پنالتی به ضرر یوونتوس داد. یوویچ پشت توپ قرار گرفت و فیورنتینا صاحب بهترین فرصت برای زدن گل برتری شد، اما ماتیا پرین با عکس العملی تماشایی و به کمک دیرک دروازه اجازه نداد دروازه یوونتوس باز شود. جالب اینجاست از هفت پنالتی آخر نواخته شده به سمت دروازه یوونتوس چهار مورد تبدیل به گل نشده و تا پیش از این مقطع، در 24 پنالتی قبلی مشابه این اتفاق رخ داده بود.

البته ماتیا پرین در چند صحنه دیگر نیز در این مسابقه، با واکنش های خود به زیبایی دروازه یوونتوس را نجات داد و بی تردید اگر این سنگربان 29 ساله و ایتالیایی در زمین حاضر نبود، بیانکونری امروز با شکست فلورانس را به مقصد تورین ترک می کرد.
174160117416021741603

دیدگاه‌ها