کد خبر : 1841957 | 12 شهریور 1401 ساعت 23:29 | 5.9K بازدید | 3 دیدگاه

ژیرو: باید زودتر کار اینتر را تمام می‌کردیم

اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی میلان مدعی شد آنها هیچ فضایی به بازیکنان اینتر نداده‌اند.

ژیرو: باید زودتر کار اینتر را تمام می‌کردیم

به گزارش "ورزش سه، اولیویه ژیرو در دومین فصل حضور در رختکن میلان نیز دوباره نشان داد راه دروازه اینتر را به خوبی بلد است. این ستاره فرانسوی در جریان برتری 2-3 برابر نراتزوری موفق به زدن گل دوم تیمش شد. حالا اولیویه ژیرو در پایان این دیدار اذعان داشت بازی کردن در کنار ستاره های جوان و با استعداد میلان برایش لذت بخش است.

1741634

اولیویه ژیرو گفت: "ما می خواهیم همه در کنار یکدیگر این پیروزی بزرگ در دربی برابر اینتر را جشن بگیریم. ما یک گروه فوق العاده هستیم که روحیه تیمی بسیار بالایی داریم و انسجام تیم نیز افزایش یافته است. ما بازیکنان جوان و بااستعدادی زیادی در رختکن میلان داریم و هر روز بازی و تمرین کردن در کنار این استعدادها برای من لذت بخش بوده است. هماهنگی فراوانی در تیم وجود دارد و این باعث موفقیت میلان در این فصل شده است.

وقتی گل سوم را زدیم و با دو اختلاف از حریف پیش افتادیم، می توانستیم کار را تمام کنیم. البته در ادامه ادین ژکو موفق به گلزنی شد، اما ما در ادامه خوب کار کرده و دروازه را بسته نگه داشتیم. مدافعان ما در این دیدار نمایش خیلی خوبی داشتند. امروز کل تیم بسیار فشرده و جمع و جور بازی کرد و هیچ فضایی به بازیکنان حریف در این دیدار ندادیم. آینده رافائل لیائو و درخشش او در دربی؟ من می دانستم که او در میلان خواهد ماند و از این بابت اصلا نگران نبودم."

1741633

دیدگاه‌ها