کد خبر : 1841958 | 12 شهریور 1401 ساعت 23:36 | 32K بازدید | 16 دیدگاه

میلان حق داشت؛ لیائو خیلی بیشتر می‌ارزد!

رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان، مهمترین نقش را در پیروزی 3-2 تیمش در دربی دلامادونینا داشت تا نشان دهد برای روسونری چه مهره باارزشی است.

میلان حق داشت؛ لیائو خیلی بیشتر می‌ارزد!

به گزارش "ورزش سه"، میلان امشب در سن‌سیرو اولین دربی فصل را با پیروزی پشت سر گذاشت و موفق شد اینتر را با نتیجه 3-2 از پیش رو بردارد. رافائل لیائو، مهاجم پرتغالی روسونری امشب نمایشی درخشان داشت و با دو گل و یک پاس گل مهمترین نقش را در این پیروزی بازی کرد.

1741636

در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی، چلسی با میلان تماس گرفت و خواهان مذاکره برای انتقال لیائو به استمفوردبریج بود. اما گزارش‌ها حاکی بود که مدیران روسونری به باشگاه انگلیسی اطلاع دادند قیمت لیائو 150 میلیون یورو است و حاضر نیستند برای رقمی کمتر از این مذاکره کنند. بازی امشب نشان داد حق با مدیران میلان بوده است.

این در حالی است که مهاجم 23ساله پرتغالی فصل جاری را چندان خوب آغاز نکرد ولی بازی به بازی بهتر شد تا امشب به اوج رسید. لیائو در چهار بازی اول فصل روسونری یک گل زد و یک پاس گل داد. اما او در پنجمین بازی دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داد. لیائو علاوه‌بر نقشی که روی هر سه گل میلان داشت در تمامی دقایق مسابقه خط دفاعی اینتر را آزار داد و هر زمان که اراده کرد به‌راحتی خود را در محوطه جریمه این تیم دید.

1741637

گزارشها حاکی است چلسی حاضر بوده برای جذب لیائو نزدیک به 100 میلیون یورو به میلان بپردازد. در آن زمان کارشناسان فوتبال ایتالیا معتقد بودند روسونری نباید به چنین پیشنهادی نه بگوید. ولی بازی امشب نشان داد که ارزش این مهاجم پرتغالی در طول فصل می‌تواند به مراتب بیشتر باشد. او نشان داده فوتبالیستی است که می‌تواند تیمش را به قهرمانی برساند.

دیدگاه‌ها