کد خبر : 1841966 | 13 شهریور 1401 ساعت 01:35 | 15.2K بازدید | 5 دیدگاه

گلی که زدم، تقدیم به خانواده‌ام

رافینیا: این تازه شروع کارم در بارسلوناست

رافینیا امشب توانست گل اول بارسلونا را برابر سویا به ثمر برساند. او در پایان بازی خوشحال بود و وعده داد که بازی به بازی بهتر خواهد شد.

رافینیا: این تازه شروع کارم در بارسلوناست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب موفق شد در زمین سویا با سه گل پیروز شود و به سومین برد متوالی خود دست پیدا کند. بارسا پس از تساوی در هفته نخست برابر رایووایه‌کانو، هر سه بازی بعدی خود را پیروز شده و حالا در رتبه دوم لالیگا، پشت سر رئال قرار دارد. امشب گل اول بازی را رافینیا، بال برزیلی جدید بارسا، به ثمر رساند. 

1741682

رافینیا در پایان بازی گفت:«بازی سختی بود ولی سعی کردیم برنامه های تاکتیکی خودمان را به سویا تحمیل کنیم. این برای رسیدن به پیروزی بسیار مهم بود. ما تیمی هستیم که همیشه دوست داریم مالک توپ و میدان باشیم. انگیزه بالایی برای پیروزی داشتیم و هجومی کار کردیم. اینگونه بود که پیروز شدیم.»

1741663

رافینیا ادمه داد:« لالیگا طولانی است و هنوز راه درازی تا پایان فصل داریم. اما کسب پیروزی در هفته‌های ابتدایی اهمیت بالایی دارد. خیلی خوشحالیم ولی هنوز در ابتدای راهیم. این تازه شروع کارم در بارسلوناست و بازی به بازی با شناخت بیشتر از هم‌تیمی‌هایم، بهتر خواهم شد. گل امشبم را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم. به همسرم و کسانی که همیشه حامی من بوده‌اند؛ این گل تقدیم به آن‌ها.»

دیدگاه‌ها