کد خبر : 1841967 | 13 شهریور 1401 ساعت 01:55 | 26.4K بازدید | 9 دیدگاه

در بهترین فرم هستیم

ژاوی: در تیمم چند بازیکن سرنوشت‌ساز دارم

ژاوی هزناندز، پس از پیروزی بارسا برابر سویا شرایط تیمش را بسیار خوب ارزیابی کرد. او معتقد است در تیمش بازیکنانی سرنوشت‌ساز مثل عثمان دمبله دارد.

ژاوی: در تیمم چند بازیکن سرنوشت‌ساز دارم

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی شب دوم از هفته چهارم لالیگا، امشب بارسلونا میزبان خود سویا را با نتیجه 0-3 از پیش رو برداشت و سه امتیاز دیگر به حساب خود در این فصل اضافه کرد.

گل‌های رافینیا در دقیقه 21، روبرت لواندوفسکی در دقیقه 36 و اریک گارسیا در دقیقه 50 زمینه‌ساز سومین پیروزی فصل کاتالان‌ها شدند تا این تیم 10 امتیازی شود و با صعود به رده دوم جدول لالیگا، اکنون نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده رئال مادرید صدرنشین باشد.

1741664

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا، در پایان بازی گفت:«وقتی بر بازی مسلط شدیم، سریع‌تر توپ را به حرکت در آوردیم و توانستیم خودمان را به سویا تحمیل کنیم. 20 دقیقه ابتدایی سویا بسیار خوب بود ولی پس از گل اول، همه چیز به سود ما شد. در مجموع از بازی تیمم راضی هستم. بر بازی مسلط بودیم و شانس‌های گلزنی زیادی خلق کردیم. تیم الان در بهترین شرایط خودش قرار دارد و پیروزی 0-3 در زمین سویا این ادعا را ثابت می‌کند.»

1741685

ژاوی ادامه داد:«این یک نمایش بزرگ از تیم بود. پدری، گاوی و بوسکتس در میانه زمین عالی بودند. بازی در مقاطعی فیزیکی شد و هافبک‌ها برای تسلط بر زمین بسیار خوب جنگیدند. نیمه اول در برخی دقایق 2-4-4 بازی کردیم چرا که یک مدافع برای مهار ایسکو به خط میانی اضافه می‌شد.»

1741658

درخشش عثمان دمبله:«توانایی‌های دمبله را می‌شناسم و از او راضی هستم. از تعهد و تلاشش در درون زمین و سبکی که بازی می‌کند خوشم می‌آید. او هم در حمله تاثیرگذار است و هم در کارهای دفاعی مشارکت می کند. بازیکنانی مثل دمبله می توانند سرنوشت یک بازی را تعیین کنند. نه فقط دمبله که الان در تیمم چند بازیکن سرنوشت ساز دارم. بازیکنانی که هر لحظه می توانند نتیجه را عوض کنند. از این بابت بسیار خوشحالم.»

درخشش مجدد لواندوفسکی:«او اطمینان‌بخش تیم در خط حمله است و با گلزنی‌هایش کار ما را ساده می کند. تاثیرگذاری لواندوفسکی در زمین بسیار بالاست و نه تنها در حمله که در کارهای دفاعی نیز کمک می کند. او یک الگوی تمام عیار است.»

گلزنی اریک گارسیا:«در تمرینات او گلزنی کرده بود و می دانستم که اگر روی ضربات ایستگاهی جلو بیاید، گل خواهد زد. گلی که اریک زد، نتیجه یک کار تاکتیکی و تمرین شده بود.»

دیدگاه‌ها