کد خبر : 1841968 | 13 شهریور 1401 ساعت 02:01 | 11.3K بازدید | 1 دیدگاه

هارتفورد اتلتیک رسما از مربی جدیدش رونمایی کرد؛

نمازی با دو پست در لیگ دوی فوتبال امریکا

امید نمازی به عنوان دستیار سرمربی و مدیر بخش بازیکن‌یابی به کادرفنی تیم فوتبال هاتفورد اتلتیک امریکا اضافه شد.

نمازی با دو پست در لیگ دوی فوتبال امریکا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه هارتفورد اتلتیک امریکا از اضافه شدن امید نمازی به کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه به عنوان دستیار تب راموس و مدیر بخش بازیکن‌یابی خبر داد. در خبر مربوط به معرفی نمازی در وب‌سایت باشگاه دسته دومی هارتفورد اتلتیک آمده است که او از سال 2014 تا 2017 در تیم ملی زیر 20 سال امریکا فعالیت می کرد و در طول سال های 2020 و 2021 نیز دستیار راموس بود. او از امروز دوباره به عنوان دستیار این مربی در تیم هارتفورد شروع به کار می‌کند.

سرمربی هارتفورد اتلتیک، در خصوص پیوستن امید نمازی به کادر فنی گفت: از حضور فرد باتجربه و باشخصیتی چون امید نمازی هیجان‌زده هستم. تخصص در کارهای دفاعی از نقاط قوت نمازی است و ضمن اینکه او بخش بازیکن‌یابی ما را رهبری خواهد کرد، چیزی که برای موفقیت تیم فوق‌العاده مهم است. من سال‌ها با امید کار کرده‌ام و او بهترین گزینه برای نهادینه کردن فرهنگ پیروزی در فارتفورد اتلتیک است.

1741691

نمازی که دارای دارای مجوز مربیگری حرفه ای USSF است، در سال 2011 به عنوان عضوی از کادر فنی به تیم ملی فوتبال ایران اضافه شد و در سال 2014 همراه با این تیم جشن صعود به جام جهانی را گرفت. او سپس در سال 2014 به عنوان دستیار مربی در تیم ملی زنان امریکا به کار گرفته شد؛ او همچنین از سال 2016 تا 2018 سرمربی تیم ملی زیر 18 سال مردان امریکا بود.

"امید یک مربی عالی و یک مکمل بسیار قوی است که به مجموعه ما اضافه شد. آشنایی و تجربه کار با رامو، هماهنگی را برای او و تیم راحت‌تر می کند." مدیرفنی تیم فوتبال هارتفورد با بیان این جملات افزود: در چند ماه اول حضورم در هارتفورد اتلتیک به این نتیجه رسیدم که فرصت پیشرفت خوبی در بخش بازیکن‌یابی وجود دارد. من خوشحالم که این کار به امید نمازی سپرده شده است.

مربی ایرانی تیم هارتفورد اتلتیک در مورد قبول مسئولیت یاد شده گفت: بسیار هیجان‌زده هستم که دوباره فرصت همکاری با راموس را پیدا کرده‌ام و می خواهیم این بار پروژه جدیدی را در هارتفورد اتلتیک دنبال کنیم. این باشگاه پتانسیل بالایی دارد و این اطمینان را دارم که می‌توانیم با بالاتر بردن استانداردها، هارتفورد اتلتیک را به یک باشگاه نمونه و موفق تبدیل کنیم.

دیدگاه‌ها