کد خبر : 1841969 | 13 شهریور 1401 ساعت 02:00 | 30.7K بازدید | 6 دیدگاه

نانت 0-3 پی‌اس‌جی: مسی و امباپه برای بردن کافی‌اند

پاری سن ژرمن در دیداری از هفته ششم لیگ یک موفق شد در خانه نانت با نتیجه 3-0 به پیروزی برسد.

نانت 0-3 پی‌اس‌جی: مسی و امباپه برای بردن کافی‌اند

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کریستوف گالتیه که در پنج دیدار قبلی، چهار پیروزی و یک تساوی داشتند، در دیدار امشب هم برابر نانت که خیلی زود 10 نفره شد، کار سختی نداشتند و به سه امتیاز بازی رسیدند.
در دقیقه 18 بود که همکاری لیونل مسی و کیلیان امباپه، پاریسی‌ها را به گل اول رساند. حرکت خوب مسی و پاس او به سمت چپ را امباپه با یک ضربه تماشایی تبدیل به گل اول بازی کرد.
در دقیقه 24، خطای خشن فابیو داسیلوا روی ویتینا باعث شد تا داور به او کارت قرمز مستقیم نشان بدهد و نانت 10 نفره شود. ویتینا هم که مصدوم شده بود، دقایقی بعد جای خود را به رناتو سانچس داد. برتری پی اس جی ادامه پیدا کرد اما در نیمه اول، توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

1741688

ولی در ابتدای نیمه دوم، این تیم توانست بار دیگر به گل برسد. این بار روی یک حمله سریع بود که ابتدا امباپه در دهانه دروازه برای مسی موقعیت‌سازی کرد اما ستاره آرژانتینی نتوانست از آن استفاده کند ولی بلافاصله مسی پاس گل دوم را به ستاره فرانسوی داد و او حساب کار را 2-0 کرد.
این نتیجه تا دقیقه 68 پابرجا بود تا اینکه نونو مندس، اختلاف را به سه رساند. روی حرکت خوب اشرف حکیمی از سمت راست و پاس در عرض او، نیمار صاحب موقعیت شد اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد. توپ برگشتی به نونو مندس رسید و او هم با یک ضربه تماشایی کار را تمام کرد. 

1741690

پاریسی‌ها که در اولین بازی‌شان در فصل جدید لیگ قهرمانان باید سه شنبه شب به مصاف یوونتوس بروند، در ادامه بازی فشار زیادی روی دروازه حریف وارد نکردند و با نتیجه 3-0 به برتری رسیدند.

1741692

پی اس جی با این پیروزی 16 امتیازی شد و اکنون تنها به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به المپیک مارسی در صدر جدول قرار دارد. 
 

دیدگاه‌ها