کد خبر : 1841984 | 13 شهریور 1401 ساعت 09:18 | 30.7K بازدید | 4 دیدگاه

گالتیه: نیمار به خوبی حرفم را قبول کرد

کریستوف گالتیه، سرمربی فرانسوی پاری سن ژرمن، دلیل نیمکت نشینی نیمار در دیدار مقابل نانت را فاش کرد.

گالتیه: نیمار به خوبی حرفم را قبول کرد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در ادامه روند درخشان خود این هفته نیز با سه گل نانت را مغلوب کرد و صدرنشینی مقتدرانه خود در لیگ یک فرانسه را استمرار بخشید. نیمار، ستاره آماده این تیم در فصل جاری در این دیدار در ترکیب ثابت قرار نداشت و کریستوف گالتیه مدعی شد به مهاجم برزیلی تیمش استراحت داده است.

کریستوف گالتیه گفت: "یک نمایش درخشان در فضایی فوق‌العاده ارائه دادیم. همین گلزنی در دقایق ابتدایی باعث کاهش هیجان و تنش شد و وقتی پیش افتادیم توانستیم ریتم مسابقه را کنترل کنیم. این روند به ما اجازه داد که مدیریت زمان بازی را تقریبا به دست بگیریم. چند روز تا شروع لیگ قهرمانان باقی مانده است و مقابل نانت به برتری مهمی دست پیدا کردیم.

1727693

شش پیروزی و یک تساوی در ابتدای فصل؟ ما خوب کار می‌کنیم و به گل‌های زیادی می‌رسیم که این باعث خوشحالی من است. وضعیت روحی بازیکنان بسیار خوب است و آنها تمایل زیادی به همکاری نزدیک با یکدیگر در زمین نشان می دهند. البته شرایط در لیگ قهرمانان به یک شکل دیگر است. من بازی یوونتوس مقابل فیورنتینا را تماشا کردم و شرایط آنها نیز شبیه به وضعیتی بود که ما تجربه کردیم. یوونتوس به حضور در لیگ قهرمانان عادت کرده است. ما باید تلاش زیادی کنیم و حتی اگر به دنبال گلزنی هستیم نیز باید از نظر دفاعی بسیار فشرده و نزدیک بمانیم. 

نیمکت نشینی نیمار؟ روز جمعه در مورد این تصمیم با نیمار صحبت کردم. او با خستگی در دیدار مقابل تولوز در زمین حضور پیدا کرده و چند بار نیز با خطای بازیکنان حریف متوقف شده بود. من تصمیم گرفتم نیمار را روی نیمکت قرار دهم و او هم به خوبی و با رفتاری مناسب این موضوع را قبول کرد."

دیدگاه‌ها