کد خبر : 1841991 | 13 شهریور 1401 ساعت 10:07 | 9.1K بازدید | 9 دیدگاه

پورقاز: گلزنی به پرسپولیس؛ آزمایش می‌کنم

در یکی از بازی‌های حساس این هفته، هوادار در استادیوم پاس میزبان تیم پرسپولیس خواهد بود.

پورقاز: گلزنی به پرسپولیس؛ آزمایش می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، این بازی در حالی برگزار می‌شود که تیم هوادار با وجود بازی با 3 دفاع خطی با دو گل خورده در 4 هفته سپری شده نمایش خوبی در فاز دفاعی داشته است.

عزت پورقاز، مدافع فصل گذشته سپاهان که در قلب خط دفاعی تیم هوادار به میدان می‌آید در خصوص این بازی گفت: خوشبختانه شرایط خوبی از نظر روحی، روانی و فنی داریم. هفته گذشته نمایش خوبی برابر تراکتور در تبریز داشتیم و با کسب یک امتیاز از این بازی از هر حیث آماده دیدار با تیم پرسپولیس هستیم. پرسپولیس یک تیم خوب و پرمهره است و فوتبال خوبی بازی می‌کند. اما ما هم تلاش خواهیم کرد که ابتدا یک بازی خوب به نمایش بگذاریم و بعد با امتیاز میدان را ترک کنیم. بدون شک در تمام دقایق بازی برای رسیدن به هدف ناامید نخواهیم شد و عقب نخواهیم کشید.

مدافع تیم هوادار در پاسخ به این سوال که زدن 2 گل در 4 بازی آیا نشان می‌دهد که تیم در فاز تهاجمی موفق نبوده است؛ گفت: ابتدا باید بگویم اگر تیم در فاز تدافعی موفق بوده فقط این دروازه‌بان و مدافعان نبودند که وظایف خود را به خوبی انجام دادند بلکه دفاع و حمله یک کار تیمی است. آقا ساکت در کنار برد تاکید به ارایه بازی خوب و حرفه‌ای و به روز دارد. ما در این مسیر گام بر می داریم اما بازیکنان جدیدی به ترکیب تیم اضافه شدند و از سویی آقا ساکت هم به تازگی هدایت تیم را در دست گرفته است. زمان می برد تا فوتبال ما جا بیافتد و گلزنی کنیم. من همیشه در تیم‌های پرتماشاگر بازی کردم در تیم‌های کم‌تماشاگر یا بدون تماشاگر کار مربی و بازیکن سخت‌تر است چون تنها هستی و خودت باید به خودت انگیزه بدهی.

1734707

عزت پورقاز در پاسخ به این سوال که آیا در بازی با پرسپولیس اوت بلند پرتاب خواهد کرد یا نه؟ گفت: تاکتیک بازی ما گردش توپ روی زمین است و تا جایی که توان داشته باشیم و حریف به ما اجازه دهد سعی می‌کنیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم. دوست داریم فوتبالی که بازی می کنیم هم برای خودمان لذت‌بخش باشد و هم آنهایی که فوتبال را می بینند. اما خب طبیعی است اگر فرصتی برای پرتاب اوت بلند پیش بیاید این کار را انجام خواهم داد.

آخرین سوال ما از عزت پورقاز در خصوص گلزنی در ضربات ایستگاهی بود که در بازی‌های دوستانه رخ داد. او گفت:من گلزنی را دوست دارم شاید به این دلیل که قبلا در پست مهاجم بازی می‌کردم. اما در بازی های گذشته این موقعیت برای من به وجود نیامده است اما همواره و در همه بازی‌ها سعی می‌کنم که این شانس را آزمایش کنم و در بازی با پرسپولیس هم این کار را انجام خواهم داد.

دیدگاه‌ها