کد خبر : 1841999 | 13 شهریور 1401 ساعت 10:39 | 20.6K بازدید | 8 دیدگاه

سورپرایز هوادار برای مربیان پیشین پرسپولیس!

هواداری‌ها در حمایت از مربیان خود که در پایان فصل گذشته به شکل خاصی از باشگاه پرسپولیس جدا شدند، تصویرشان را روی پوستر بازی با این تیم قرار دادند.

سورپرایز هوادار برای مربیان پیشین پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه هوادار به بهانه دیدار برابر پرسپولیس پوستری را روی خروجی رسانه رسمی خود قرار داد که تصویر دو تن از مربیان فعلی آن‌ها که در چند فصل گذشته سرخ‌پوشان پایتخت را همراهی می‌کردند در آن به چشم می‌خورد.

بازیکنان، کادر فنی و تمامی عوامل باشگاه هوادار نیز یکی یکی و در اقدامی جالب و هماهنگ پوستر روز بازی با پرسپولیس را که در آن چهره داود فنایی مربی دروازه‌بان‌ها و مظاهر رحیم پور مربی بدنسازشان به چشم می‌خورد، در صفحات خود به اشتراک گذاشتند تا آن‌ها نیز به این ترتیب حمایت‌شان را از مربیان خود نشان دهند.

هوادار رده هشتمی روز دوشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه پاس قوامین تهران و در دیداری که بنا به نظر شورای تامین باید بدون حضور تماشاگران برگزار شود پذیرای پرسپولیس صدرنشین خواهد بود. برخورد دستیاران ساکت الهامی با یحیی گل محمدی را می‌توان جذاب‌ترین سوژه عکاسان و خبرنگاران پیش از شروع مسابقه برشمرد که به طور قطع تصاویر جالبی را روی نیمکت‌ها خلق خواهد کرد.

داوود فنایی و مظاهر رحیم‌پور، پس از کسب چند قهرمانی با پرسپولیس بعد از پایان فصل بیست و یکم و درحالی‌که انتقادات تند و زیادی را از سوی هواداران متوجه خود می‌دیدند از این تیم جدا شدند و یحیی گل‌محمدی نیز سراغ مربیان خارجی رفت.

1741759

دیدگاه‌ها