کد خبر : 1842010 | 13 شهریور 1401 ساعت 11:10 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

شکست الاهلی پیش چشم اسکوچیچ

شروع ژاردیم در الاهلی؛ پایین‌تر از انتظار

تیم فوتبال شباب الاهلی پس از نزدیک به 4 سال در استادیوم خانگی خود برابر الشارجه تن به شکست داد.

شروع ژاردیم در الاهلی؛ پایین‌تر از انتظار

به گزارش "ورزش سه"، هفته نخست ادنوک لیگ برای لئوناردو ژاردیم خوش یمن نبود. سرمربی کهنه کار پرتغالی که سال گذشته از الهلال کنار گذاشته شد، به ماجراجویی‌هایش در فوتبال آسیا ادامه می دهد و این بار در امارات روی نیمکت شباب الاهلی نشسته تا یک بار دیگر اعتبار خود و موفقیت‌هایش در موناکو و الهلال را به دست بیاورد.

ژاردیم که فصل قبل توانست الهلال را به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا برساند، پس از نتایج ضعیف از کار برکنار شد و در ادامه حضور روی نیمکت شباب الاهلی را برگزید تا با کسب دستاوردهای مهم در امارات، مجددا نام خود را بر سر زبان ها بیندازد ولی فعلا اوضاع برای او خوب آغاز نشده است.

1741777

شباب الاهلی که در هفته نخست ادنوک لیگ و در استادیوم استاد راشد میزبان الشارجه بود، با گل‌های لوان پریرا و فرانسیسکو آلکاسر تن به شکست داد تا شوالیه های سرخ که یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی به شمار می روند، نخستین شکست فصل را در گام اول تجربه کنند.

بدین ترتیب رکورد شکست‌ناپذیری شباب الاهلی در استاد راشد پس از نزدیک به 4 سال (1445 روز) شکسته شد و لئوناردو ژاردیم، اکنون باید خود را برای چند دیدار سخت از جمله بازی با الوحده، الظفره و اتحاد کلباء آماده کند.

1741775
نوراللهی که در بازی نخست توانسته بود اعتماد ژاردیم را جلب کرده و 90 دقیقه در ترکیب شباب الاهلی بازی کند، روز گذشته شاهد حضور دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در استادیوم محل برگزاری مسابقه بود. سرمربی کروات تیم ملی که در دبی به سر می‌برد، عملکرد احمد نور را از نزدیک به نظاره نشست.

نکته جالب در نخستین شکست شباب الاهلی این است که داور مسابقه 2 گل عثمان کامارا مهاجم اهل گینه الشارجه را در دقایق 18 و 20 آفساید اعلام کرد وگرنه اولین تجربه حضور ژاردیم روی نیمکت شوالیه‌های سرخ می‌توانست سنگین‌تر تمام شود.

در این مسابقه جذاب که احمد نوراللهی نیز 90 دقیقه در ترکیب حضور داشت، دو فرصت بازیکنان شباب الاهلی به تیرک دروازه برخورد کرد. ابتدا ضربه آزاد تماشایی عزیز جانیف ازبک در دقیقه 34 به تیرک دروازه الشارجه برخورد کرد و سپس در دقیقه 67 نیز ضربه سر احمد عبدالله باز هم پس از اصابت به تیر دروازه، به بیرون رفت.

دیدگاه‌ها