کد خبر : 1842017 | 13 شهریور 1401 ساعت 11:39 | 13.5K بازدید | 7 دیدگاه

جولن لوپتگی:

بارسلونا با اولین فرصت خود به گل رسید

لوپتگی، سرمربی اسپانیایی سویا، مدعی شد تیمش مقابل ستاره‌های باکیفیت بارسلونا مغلوب شده است.

بارسلونا با اولین فرصت خود به گل رسید

به گزارش "ورزش سه"، سویا که در فصل جدید شرایط بسیار بدی داشته و در سه هفته ابتدایی تنها یک امتیاز کسب کرده بود، دیشب نیز در خانه خود 0-3 مغلوب بارسلونا شد. لوپتگی، سرمربی سویا، در پایان این دیدار مدعی شد آنها در ابتدای بازی فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشته‌اند و بارسلونا با اولین موقعیت خود موفق به باز کردن دروازه سویا شده است.

جولن لوپتگی گفت: "در مجموع ارزیابی من مثبت نیست، زیرا ما امتیازی در این دیدار کسب نکردیم. ما شروع بسیار خوبی برای بازی داشتیم و دو یا سه موقعیت خیلی خوب داشتیم، اما در اولین فرصتی که به حریف دادیم، با کیفیت فردی بازیکنان بارسا تنبیه شدیم. بارسلونا بازیکنان باکیفیتی دارد و ما به جز این تفاوت، در گل کردن فرصت‌های خود نیز ناکام بودیم.

1741790

من روی شخصیت تیمی و تلاش فراوان تاکید می‌کنم و این همان پایه‌ای است که باید تیم را بر روی آن بنا کرد. ما هزینه شروع پیچیده فصل به دلیل شرایط مختلف را پرداخت می‌کنیم. باید بتوانیم بر اساس شخصیت و تلاش تیمی رشد کنیم، تیم رو به رشد و پیشرفت است و من در این مورد تردیدی ندارم.

من همیشه خودم را مسئول نتایج می دانم، اما در این مورد پیش زمینه‌ای نیز وجود دارد. اکنون زمان آن نیست که شرایط برنامه‌ریزی یا خریدهای جدید را بررسی کنیم، بلکه باید دنبال کسب موارد مثبت از بازی باشیم. ما باید قدرت را در هر دو بخش دفاعی و هجومی بهبود بخشیم و همه چیز معطوف به باور تیمی است. روز سه‌شنبه فرصت دیگری وجود دارد و کار سختی داریم، اما مقابل بارسلونا مانند یک تیم بزرگ بازی کردیم. من سرمربی هستم و خودم را وقف تلاش و پیشرفت تیم‌ می‌کنم. می‌دانم حرفه‌ام چیست و با اعتماد به نفس قول می‌دهم که سویا پیشرفت خواهد کرد."

دیدگاه‌ها