کد خبر : 1842020 | 13 شهریور 1401 ساعت 11:59 | 21.2K بازدید | 3 دیدگاه

هاکان و تئو با هم دشمن هستند؛

درگیری در دربی میلان از اینجا آغاز شد! (عکس)

هاکان چالهان اوغلو و تئو هرناندز، دو ستاره اینتر و میلان از همان قبل بازی با یکدیگر درگیر شده بودند.

درگیری در دربی میلان از اینجا آغاز شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته میلان در دیداری تماشایی و پرهیجان 2-3 از سد اینتر گذشت. مطابق انتظار و با توجه به میزبانی روسونری، معلوم بود که قرار است شب دشواری برای هاکان چالهان اوغلو رقم بخورد و این بازیکن از لحظه ورود به میدان تا سوت پایان، با واکنش شدید هواداران تیم سابقش مواجه شد.

اما قبل از شروع بازی نیز هاکان چالهان اوغلو هنگام برگزاری مراسم ابتدایی بین دو تیم از دست دادن با تئو هرناندز خودداری کرد. در ادامه نیز مدافع کناری و فرانسوی خیلی سریع واکنش نشان داد و ضربه آرامی به پشت سر هافبک اینتر زد تا درگیری همین جا آغاز شود. در طول مسابقه نیز هاکان چالهان اوغلو و هرناندز چندین بار با یکدیگر درگیر شدند و البته در نهایت، این ستاره خط دفاعی روسونری بود که پیروز این درگیری لقب گرفت و با تیمش برتری 2-3 در دربی را جشن گرفت.

اما در سوی دیگر چالهان اوغلو شب چندان خوبی را سپری نکرد. این بازیکن در نیمه دوم فاصله‌ای تا باز کردن دروازه میلان و به ثمر رساندن گل تساوی نداشت، اما ضربه محکم و تماشایی او را مایک مانیان به شکل فوق‌العاده‌ای مهار کرده و اجازه نداد هاکان چالهان اوغلو دروازه تیم سابقش را باز کند. او در اولین تقابل با روسونری از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد، اما این اتفاق در بازی‌های اخیر تکرار نشده است.

1741796
1741797
1741798

دیدگاه‌ها