کد خبر : 1842030 | 13 شهریور 1401 ساعت 12:24 | 12.3K بازدید | 1 دیدگاه

مدافعانی که پیروزی را تقدیم میلان کردند (عکس)

اینتر در شبی که از نظر دفاعی نمایش فاجعه‌باری ارائه داد، در مقابل میلان با نتیجه 2-3 شکست خورد.

مدافعانی که پیروزی را تقدیم میلان کردند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گرچه اینتر در دربی خیلی زود و با گل مارسلو بروزوویچ از حریف پیش افتاد، اما در ادامه این میلان بود که بر جریان بازی مسلط شد و با استفاده از اشتباهات مکرر خط دفاعی اینتر، سه گل زد و چند موقعیت بسیار خوب را نیز خراب کرد. در اواسط نیمه اول بود که روی اشتباه هاکان چالهان اوغلو، ساندرو تونالی در میانه میدان صاحب توپ شد و رافائل لیائو را در سمت چپ صاحب موقعیت کرد تا این ستاره پرتغالی با ضربه‌ای فنی و دقیق، بدون مزاحم و مدافع یارگیر دروازه اینتر را باز کند. 

اما اوج اشتباهات خط دفاعی نراتزوری در صحنه گل دوم رقم خورد. جایی که اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی حریف خیلی راحت و بدون هیچ مزاحمی در وسط محوطه جریمه صاحب توپ شد و به راحتی و سر فرصت، با ضربه‌ای دقیق به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد. ضعف سمیر هندانوویچ در این صحنه هنگام عکس‌العمل نشان دادن کاملا مشهود بود.

در صحنه گل سوم نیز رافائل لیائو به راحتی از بین مدافعان اینتر حرکت کرده و ضربه دقیق خود را وارد دروازه کرد تا اینگونه میلان به برتری دست یابد. جالب اینجاست که خود سیمونه اینزاگی نیز اشتباهات فاحش تیمش را قبول داشته و در پایان مسابقه گفت: "بعد از دو ماه تمرین مداوم، انتظار بیشتری از تیم به خصوص در بخش دفاعی دارم. ترکیب خط دفاعی تیم همانند پارسال است. نباید چنین اتفاقاتی در زمین رخ دهد."

1741811
17418101741812

دیدگاه‌ها