کد خبر : 1842065 | 13 شهریور 1401 ساعت 14:25 | 31.5K بازدید | 2 دیدگاه

فوتبال کره فقط سون هیونگ مین نیست؛

جانشین کره‌ای کولیبالی درخشان و شگفت انگیز

شاید وقتی از فوتبال کره صحبت می کنیم، همه از سون یاد کنند اما این کشور ستاره های دیگری هم در اروپا دارد که به خوبی می درخشند.

جانشین کره‌ای کولیبالی درخشان و شگفت انگیز

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال آسیا طی یک دهه اخیر جهش قابل توجهی در معرفی بازیکن به فوتبال اروپا داشته و در حال حاضر تعداد زیادی از بازیکنان این قاره در تیم های باشگاهی قاره سبز توپ می زنند. کره جنوبی یکی از کشورهایی است که در این زمینه شرایط بسیار خوبی داشته و بازیکنان متعددی را به فوتبال اروپا معرفی کرده است. 
البته کره از لحاظ در اختیار داشتن بازیکنان شاغل در تیم های معتبر اروپایی، در حد فوتبال ژاپن نیست ولی چهره های ارزشمندی از این کشور هستند که در حال حاضر در تیم های مطرح اروپایی توانسته اند خودی نشان داده و بدرخشند. قطعا، مهمترین چهره فوتبالی کره در اروپا سون هیونگ مین است ولی آقای گل فصل گذشته لیگ جزیره، تنها ستاره کشورش در این عرصه نیست.

کیم مین جائه – ناپولی ایتالیا
کمتر کسی فکر می کرد کیم مین جائه که فصل گذشته در فنرباغچه بازی می کرد، به این راحتی بتواند جای خالی کولیبالی را در ناپولی پر کند. او که گفته می شود اسپالتی بازی هایش را رصد می کرد، با عملکرد فراتر از انتظار در هفته های نخست به چهره ای محبوب در بین هواداران تبدیل شده است. کیم در 5 بازی 2 گل برای ناپولی زده است. او با خونسردی و استحکام بالایی که دارد به مهره ای ثابت در تیم ناپولی تبدیل شده و اسپالتی نیز بعد از برد دیشب به تمجید از او پرداخت.

1741881

کانگ این لی – مایورکا اسپانیا
بازیکن چپ پایی که توانایی بازی در بال راست و مهاجم را دارد. او بعد از درخشش در والنسیا به عنوان بازیکن آزاد راهی مایورکا شد. این بازیکن 21 ساله با وجود سن کمی که دارد توانسته به عنوان یک چهره قابل اتکا در تیمش مطرح باشد و در 4 بازی اخیر عملکرد تحسین برانگیز یک گل و دو پاس گل در چهار بازی را به جای گذاشته است.

1741884

جائه سونگ لی – ماینتس آلمان
جائه سونگ لی، مدافع سی ساله کره ای که در تیم ماینتس توپ می زند، یکی از چهره های موفق این کشور در فوتبال اروپاست. او فصل گذشته در 35 بازی 5 گل زد و پیش از آن نیز یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم دسته دومی هولستین کیل بود. این بازیکن کره ای جزیی از ستاره های هولستیل در شب تاریخی بود که این تیم توانست بایرن مونیخ را در لیگا کوپال شکست دهد.

1741883

هی هانگ چان – وولوز انگلیس
این هافبک 26 ساله، پروسه رشد و معرفی خود به فوتبال اروپا را در آلمان شروع کرد. او پله پله از لیفرینگ به سالزبورگ و از آن جا به لایپزیش پیوست تا کاملا آکادمیک وارد چرخه فوتبال حرفه ای شده باشد. هی هانگ چان در همان فصلی که هالند و مینامینو در سالزبورگ حضور داشتند درخشش قابل توجهی در لیگ قهرمانان اروپا داشت و سپس به هامبورگ قرض داده شد. او سپس به لایپزیش آمد و از آنجا به وولوز منتقل شد.

1741882

وو یونگ جونگ - فرایبورگ
وو یونگ جونگ چهره جوان و آینده دار فوتبال کره جنوبی است که در آکادمی فوتبال بایرن مونیخ رشد کرد. او بعد از  اینکه فرصت بازی زیادی در بایرن پیدا  نکرد راهی فرایبورگ شد. وو در فرایبورگ فراتر از انتظار ظاهر شده و با 22 سال سن یکی از بهترین های تیمش به حساب می آید.

1741885

دیدگاه‌ها