کد خبر : 1842074 | 13 شهریور 1401 ساعت 15:34 | 73.2K بازدید | 6 دیدگاه

بازی به‌یادماندنی مقابل چشم هواداران

نمایش قدرت شوامنی؛ 80 میلیون یورو برای او کم بود

اورلین شوامنی روز گذشته برای اولین بار با پیراهن رئال در سانتیاگو برنابئو بازی کرد و نمایش او تحسین‌برانگیز بود.

نمایش قدرت شوامنی؛ 80 میلیون یورو برای او کم بود

به گزارش "ورزش سه"، 10 سال بعد وقتی اورلین شوامنی تبدیل به یکی از اسطوره های رئال شده، قطعا کسانی خواهند بود که اولین بازی او در سانتیاگو برنابئو را به یاد بیاورند و بگویند که او در آن مسابقه، بهترین بازیکن میدان شناخته شد. در دیدار برابر تیم دوم جدول یعنی بتیس، شوامنی بهتر از همه کار کرد. قطعا آمار و ارقام او در این بازی فراموش خواهند شد و کمتر کسی به یاد خواهد داشت که شوامنی در 16 دوئل برنده شد. یازده بار توپ‌‎گیری کرد و هفت تکل موفق داشت. هیچ خطایی مرتکب نشد و چهار بار نیز با دخالت به موقع خود اجازه نداد پاس هافبک های بتیس به مهاجمان برسد.

1741905

 او حتی در نیمه اول با ضربه سر می توانست گلزنی کند اما واکنش عالی روی سیلوا، دروازه‌بان بتیس، مانع شد. شوامنی 22 ساله است و پس از تنها چهار بازی ثابت کرده که رئال چرا برای خرید او 80 میلیون یورو هزینه کرده است.

1741906

60 هزار نفر در برنابئو حاضر بودند و نمایش فوق العاده شوامنی را ستایش کردند. هافبک فرانسوی در همه جای زمین بود. هر جا که نگاه می کردی، شوامنی حضور داشت. در هر نبرد میانه میدان حاضر بود. در انتقال توپ از دفاع به خط حمله، شماره یک بود. به بازی رئال سرعت می داد. حتی در طراحی حملات تیم نیز مشارکت می کرد. او یار همیشگی مدافعان، هافبک‌های کناری‌اش و نیز مهاجمان بود. یک مربی از بازیکن خود دیگر چه انتظاری باید داشته باشد؟ 

1741907

اولین بازی در برنابئو و نمایش قدرت از شوامنی. او خیلی زود نشان داد که برای انجام کارهای بزرگی به رئال آمده و 80 میلیون یورو برای خرید او رقم اندکی بود.

دیدگاه‌ها