کد خبر : 1842085 | 13 شهریور 1401 ساعت 16:40 | 20.8K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای اکیپ؛

ناواس به‌خاطر 500 هزار یورو به ناپولی نرفت!

انتقال کیلور ناواس به ناپولی تنها به‌خاطر اختلاف 500 هزار یورویی باشگاه ایتالیایی با پی‌اس‌جی میسر نشد.

ناواس به‌خاطر 500 هزار یورو به ناپولی نرفت!

به گزارش "ورزش سه"، جدایی داوید اوسپینا از ناپولی باعث شده بود که این باشگاه به‌صورت جدی به دنبال جذب دروازه‌بانی جدید باشد. منابع ایتالیایی ماه گذشته ادعا کردند که مدیران ناپولی علاقه زیادی به خرید کیلور ناواس دارند و در تلاش هستند تا او را از پی‌اس‌جی به‌خدمت بگیرند اما در نهایت این انتقال نهایی نشد.

1685838

برخی منابع فرانسوی ادعا کرده بودند که ناواس برای جدایی از پی‌اس‌جی 18 میلیون یورو غرامت می‌خواهد اما امروز نشریه اکیپ گزارش داد که انتقال ناواس به ناپولی فقط به‌خاطر 500 هزار یورو ممکن نشد. ناواس با ناپولی برای انتقال یک‌ساله و قرضی به توافق کامل رسیده بود ولی پی‌اس‌جی حاضر نشد نیمی از دستمزد او را پرداخت کند. ناواس حاضر شده بود به ناپولی تخفیف بدهد و تنها 1.5 میلیون یورو دستمزد بگیرد. در مذاکرات بین ناپولی و پی‌اس‌جی باشگاه ایتالیایی عنوان کرد که حاضر است 500 هزار یورو به ناواس دستمزد بدهد و 500 هزار یوروی دیگر را باید پی‌اس‌جی پرداخت کند اما آنتِرو هنریک، مدیر نقل و انتقالات باشگاه پاریسی، با این پیشنهاد مخالفت کرد و در نهایت ناواس ماندنی شد. ناپولی حتی تا دقایق آخر نقل و انتقالات تابستانی امیدوار به جذب ناواس بود. 

1738071

کار برای ناواس در پی‌اس‌جی از زمانی دشوار شد که کریستوف گالتیه، سرمربی جدید این باشگاه گفت که به سیستم چرخشی برای دروازه‌بان‌ها اعتقادی ندارد و برای او  دوناروما، گلر اول پی‌اس‌جی است. ناواس می‌داند که فصل جاری نیمکت‌نشین دوناروما خواهد بود و ممکن است ژانویه مذاکراتی جدید بین ناپولی و پی‌اس‌جی برای انتقال گلر کاستاریکایی صورت بگیرد.

دیدگاه‌ها