کد خبر : 1842087 | 13 شهریور 1401 ساعت 17:14 | 24.2K بازدید | 4 دیدگاه

کنایه هواداران میلان به اینزاگی؛ پیپو برادری ندارد! (عکس)

هواداران میلان در بازی شب گذشته برابر اینتر از تمام توان‌شان برای ایجاد جنگ روانی علیه تیم حریف استفاده کردند.

کنایه هواداران میلان به اینزاگی؛ پیپو برادری ندارد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در حساس‌ترین دیدار از مسابقات هفته پنجم لیگ ایتالیا به مصاف اینتر رفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
بازی این دو تیم همیشه از حساسیت‌های خاصی برخوردار بوده است و رقابت نزدیک آنها در دو فصل اخیر و بازگشت‌شان به جمع مدعیان کسب عنوان قهرمانی باعث شده است که این حساسیت و درگیری‌ها شدت پیدا کند. 
رافائل لیائو با دو گل زده و یک پاس گل بهتری بازیکن زمین در این این دیدار بود و توانست سه امتیاز این بازی را برای شاگردان استفانو پیولی به ارمغان بیاورد. 
هواداران دو تیم نیز به تشویق تیم‌های محبوب‌شان و البته ایجاد جو و فشار سنگین روی بازیکنان حریف مشغول بودند اما بنری که از سوی هواداران میلان طراحی شده بود؛ توجه بسیاری از رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی را جلب کرد. 

1741916
روی این بنر که در جایگاه هواداران متعصب میلان به چشم می‌خورد نوشته شده بود:« پیپو اینزاگی تک بچه است!»
این ستاره سابق میلان در واقع برادر سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، است و در حال حاضر هدایت رجینا در سری B را برعهده دارد. او پیش از این 300 بار پیراهن میلان را بر تن کرده و 126 گل نیز به ثمر رسانده بود. این ستاره سابق روسونری دو قهرمانی سری A و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان را نیز با این تیم به دست آورده است. 
هواداران میلان به نوعی با این بنر هم به ستاره سابق خودشان ابراز محبت کردند و هم کنایه‌ای به سرمربی تیم حریف زدند تا نشان دهند تنها پیپو اینزاگی را از آن خانواده به رسمیت می‌شناسند.

دیدگاه‌ها