کد خبر : 1842093 | 13 شهریور 1401 ساعت 17:42 | 33.3K بازدید | 18 دیدگاه

پل مرسون:

آرسنال میلیون‌ها کیلومتر با قهرمانی فاصله دارد

پل مرسون، ستاره سابق آرسنال معتقد است که این تیم توانایی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را ندارد.

آرسنال میلیون‌ها کیلومتر با قهرمانی فاصله دارد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته ششم لیگ برتر انگلیس باید به مصاف منچستریونایتد برود و امیدوار است که روند پیروزی‌هایش در این رقابت‌ها را ادامه دهد.
شاگردان میکل آرتتا با پنج پیروزی از پنج بازی گذشته برابر کریستال پالاس، لسترسیتی، بورنموث، فولام و استون ویلا در صدر جدول رده‌بندی قرار دارند. 
با این حال بازی امروز شاید آزمایش و محکی جدی برای توپچی‌ها برابر منچستریونایتد باشد که در سه هفته اخیر آرام آرام به روزهای خوبش برگشته و سه پیروزی متوالی کسب کرده است. 
با وجود نتایج خوب آرسنال در چند هفته اخیر و امیدواری هواداران این تیم به بازگشت به روزهای طلایی، مرسون معتقد است که آنها هنوز فاصله زیادی با تکرار عنوان قهرمانی پس از 18 سال دارند. 

1741923
این ستاره سابق آرسنال به دیلی استار گفت:« هیچ یک از این دو باشگاه (آرسنال و منچستریونایتد) قرار نیست به این زودی بار دیگر جام قهرمانی را بالای سر ببرند. آرسنال شاید 15 امتیاز از 15 امتیاز ممکن را به دست آورده باشد اما از نظر من، آنها میلیون‌ها کیلومتر با قهرمانی در لیگ فاصله دارند.»
او با اشاره به اهمیت بازی امروز برای این تیم اظهار داشت:« هرچند، چیزی که آنها به دنبالش هستند این است که در بازی امروز برابر یونایتد شکست نخورند و این ناگهان تمامی کلیشه‌ها درباره آنها را برمی‌گرداند. همان آرسنال قدیمی را دوباره می‌بینیم و تیترهای همیشگی ظاهر می‌شوند. شرایط در فوتبال خیلی زود تغییر می‌کنند. آرسنال پس از یونایتد هم دیدارهای دشواری با تاتنهام و لیورپول دارد و فشار ادامه پیدا خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها