کد خبر : 1842099 | 13 شهریور 1401 ساعت 18:47 | 28.6K بازدید | 15 دیدگاه

روی کین:

تصمیم‌های درست تن‌هاخ به یونایتد قدرت داده است

روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد از عملکرد اریک تن‌هاخ در انتخاب ترکیب این تیم تمجید کرد.

تصمیم‌های درست تن‌هاخ به یونایتد قدرت داده است

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد پس از نتایج نه‌چندان خوبی که در دو هفته ابتدایی رقابت‌های لیگ برتر متحمل شد، حالا پس از سه پیروزی متوالی با هدف حفظ این روند، به مصاف آرسنال خواهد رفت. 
نمایش خوب شیاطین سرخ پس از دو شکست برابر برایتون و برنتفورد، تحسین بسیاری را به‌همراه داشته است و آنها حالا آرام‌ آرام در حال بازگشت به روزهای اوج هستند. 
روی کین پیش از این انتقادهایی را از تن‌هاخ مطرح کرده بود اما حالا به نظر می‌رسد که از عملکرد این مربی هلندی روی نیمکت یونایتد بسیار راضی است. 

1741098
این کاپیتان سابق یونایتد به اسکای اسپورت گفت:« پیروزی برابر لیورپول انگیزه و اعتمادبه‌نفس بسیاری به بازیکنان داد. تن‌هاخ ترکیب درستی را جا انداخته است. او در سه بازی متوالی که با سه پیروزی همراه بود از ترکیب 11 نفره مشابهی استفاده کرده است.»
او با تمجید از نمایش این تیم در هفته‌های اخیر اظهار داشت:« آنها چند کلین‌شیت به ثبت رسانده‌اند و با این که در چند بازی اخیر فوق العاده نبوده‌اند اما نشان داده‌اند که تاثیرگذار هستند و من ظاهر فعلی این تیم را بسیار دوست دارم. یونایتد مطمئنا با این انتخاب ترکیب قوی‌تر به نظر می‌رسد و اعتمادبه‌نفس بسیاری در تیم ایجاد شده است.»
تن‌هاخ در سه بازی اخیر از هری مگوایر و کریستیانو رونالدو در ترکیب تیمش استفاده نکرده است و با این که انتقادهایی از او مطرح شد اما حالا مشخص شده است که تصمیم سرمربی یونایتد در این زمینه درست بوده است.

دیدگاه‌ها