کد خبر : 1842116 | 13 شهریور 1401 ساعت 20:20 | 8.6K بازدید | 9 دیدگاه

نویر: راه باز کردن دروازه اینتر را می‌دانیم

مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، ضمن تمجید از عملکرد خط دفاعی اینتر، مدعی شد که تیمش می‌داند چطور باید به این تیم گل بزند.

نویر: راه باز کردن دروازه اینتر را می‌دانیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چهارشنبه شب در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل جدید باید در سن سیرو به مصاف اینتر برود. 
گروهی که این دو تیم در آن قرار گرفته‌اند با حضور بارسلونا و ویکتوریا پلژن به گروه مرگ معروف شده است و هر امتیاز از هر بازی برای تیم‌های حاضر در این گروه از اهمیت بسیاری برخوردار است. 
شاگردان یولیان ناگلزمان این فصل را بسیار خوب آغاز کردند اما دو تساوی 1-1 پیاپی برابر بروسیا مونشن گلادباخ و همچنین یونیون برلین باعث شده است که هواداران این تیم کمی از بازی برابر اینتر نگران باشند. 

1721473


با این حال به نظر می‌رسد که نویر به هیچ وجه از این بابت نگران نیست و به درخشش هم‌تیمی‌هایش در این بازی حساس به‌خوبی ایمان دارد. 
این دروازه‌بان آلمانی درباره این بازی به خبرنگاران گفت:« اینتر تیمی باهوش است که به‌خوبی می‌تواند دفاع کند اما من فکر می‌کنم آنها بیشتر از تیمی مانند یونیون برلین از خط دفاعی خارج می‌شوند و دست به حمله خواهند زد.»
او با اشاره به شانس بایرن به استفاده از ضد حملات برابر اینتر اضافه کرد:« اگر آنها دست به حمله بزنند، ما هم سعی خواهیم کرد که توپ را در وسط زمین از آنها بگیریم و به این شکل راه نزدیک‌تری برای رسیدن به دروازه حریف در پیش خواهیم داشت.»

دیدگاه‌ها