کد خبر : 1842134 | 13 شهریور 1401 ساعت 21:53 | 61.6K بازدید | 12 دیدگاه

تمجید رسانه‌های ایتالیایی از ستاره میلان؛

گریلیش ۱۰۰ میلیون باشد، لیائو ۴۰۰ میلیون است

عملکرد درخشان رافائل لیائو، ستاره میلان، تحسین بسیاری را برای این بازیکن به‌همراه داشته است.

گریلیش ۱۰۰ میلیون باشد، لیائو ۴۰۰ میلیون است

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در حساس‌ترین دیدار هفته پنجم رقابت‌های لیگ ایتالیا به مصاف اینتر رفت و لیائو ستاره این تیم در جریان پیروزی 2-3 بود. 
این بازیکن موفق شد دو گل برای تیمش به ثمر برساند و یک پاس گل نیز ارسال کند تا ستاره بی چون و چرای میدان لقب بگیرد و از سوی بسیاری از کارشناسان و هواداران مورد تحسین قرار بگیرد. 
این بازیکن پرتغالی که سه ماه قبل تازه 22 ساله شد، بند فسخی 150 میلیون یورویی در قراردادش دارد و همین باعث شد که میلان پیشنهاد 100 میلیون یورویی چلسی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی را رد کند. 

1741637
به نظر می‌رسد که نمایش درخشان این بازیکن از ابتدای فصل و خصوصا در بازی دیشب باعث شده است که قیمت او بیش از پیش افزایش پیدا کند و این موضوعی است که رسانه‌های ایتالیایی نیز به آن اشاره کرده‌اند. 
فرانچسکو رپیس، یکی از خبرنگاران ایتالیایی، پس از دربی میلان درباره این بازیکن گفت:« اگر جک گریلیش 117 میلیون یورو قیمت دارد، پس این ستاره میلان باید حدودا 400 میلیون یورو به فروش برسد!»
اشاره او به نمایش نه‌چندان خوب این بازیکن انگلیسی در ترکیب منچسترسیتی است. بازیکنی که هفته آینده 27 ساله خواهد شد و تابستان گذشت با قراردادی به ارزش 117.5 میلیون یورو از استون ویلا به سیتی ملحق شد اما تا به حال در 42 بازی با پیراهن این تیم تنها 6 گل و چهار پاس گل به ثبت رسانده است.

دیدگاه‌ها