کد خبر : 1842141 | 13 شهریور 1401 ساعت 23:01 | 100.1K بازدید | 19 دیدگاه

تن‌هاخ: حالا یک وینگر راست عالی داریم

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد بعد از پیروزی 3-1 مقابل آرسنال به ستایش از بازیکنانش و به خصوص مارکوس راشفورد و آنتونی پرداخت.

تن‌هاخ: حالا یک وینگر راست عالی داریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب در هفته ششم لیگ برتر در اولدترافورد میزبان آرسنال بود. شاگردان تن‌هاخ بعد از سه پیروزی پیاپی در هفته‌های گذشته با روحیه بالا در مقابل آرسنالی قرار گرفتند که در پنج هفته اول همه بازی‌هایش را با پیروزی پشت سر گذاشته و در قامت یک مدعی ظاهر شده بود.

یونایتد در اولدترافورد خوش درخشید و به لطف دو گل مارکوس راشفورد و یک گل آنتونی، خرید جدید باشگاه، که در آخرین فرصت‌های پنجره نقل و انتقالات از آژاکس به یونایتد منتقل شده بود و امشب اولین بازی‌اش با پیراهن یونایتد را انجام داد؛ موفق شد شاگردان آرتتا را 3-1 مغلوب کند.

اریک تن‌هاخ در پایان بازی در یک مصاحبه مطبوعاتی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران درباره بازی پاسخ داد:

1741986
درباره شرایط بازی
ما می‌توانیم در زمان پرس کردن از این هم بهتر کار کنیم. ما برنامه خوبی داشتیم ولی مثلا وقتی زینچنکو وارد زمین شد آنها در خط میانی نسبت به ما برتری عددی داشتند. ما می‌توانیم وقتی مالکیت توپ را به‌دست می‌آوریم منظم‌تر و خونسردتر بازی کنیم و توپ را زود از دست ندهیم.

آنتونی
ما در سمت راست کمبود یک بازیکن تخصصی را احساس می‌کردیم. خیلی از بازیکنان ما مثل جیدون سانچو و مارکوس راشفورد می‌توانند در پست وینگر راست بازی کنند ولی همه ترجیح می‌دهند در سمت چپ بازی کنند. ولی ما حالا یک وینگر راست تخصصی داریم.

همکاری مارکوس راشفورد و آنتونی
هر دوی آنها امشب عالی بازی کردند و در تمام دقایقی که در میدان بودند دائما حریف را تهدید کردند. من می‌دانم که در زمان حمله چقدر قوی هستیم. راشفورد و آنتونی هم خلاق هستند هم سریع. این اولین بار بود که کنار هم بازی می‌کردند ولی با وجود این، تماشای بازی‌شان لذت‌بخش بود.

آنتونی خوب کار کرد ولی به نظرم می‌تواند بهتر بشود. او یک گل عالی زد ولی همه گل‌های ما روی کار تیمی به ثمر رسید.

شرایط تیمی منچستریونایتد
این یک روند است و ما باید هر روز سطح تیم را بالا ببریم. این درخواست من است و بازیکنان ما همین را می‌خواهند. ما بازیکنان زیادی داریم که جام‌های قهرمانی برده‌اند و باید سطح بالای بازی‌شان را به تیم تزریق کنند تا همه با هم پیشرفت کنیم.

لیگ اروپا

باید به لیگ اروپا فکر کنیم. بعد از این پیروزی یک جشن کوتاه خواهیم گرفت و فردا تمرکزمان را به بازی بعدی خواهیم داد که در لیگ اروپا است.

عملکرد راشفورد و دو گل او در این بازی
مارکوس بی‌نظیر بود. عملکردی که در بازی امروز داشت نشان داد چه فوتبالیست بزرگی است. او به‌عنوان یک مهاجم در زمان پرسینگ تیمی هم عالی کار می‌کرد و هر تصمیمی که در جریان بازی گرفت درست بود. من از او راضی‌ام و خیلی خوشحالم که اینقدر آماده و سرحال است.

دیدگاه‌ها