کد خبر : 1842144 | 13 شهریور 1401 ساعت 23:58 | 104.3K بازدید | 16 دیدگاه

بعد از گلزنی ستاره برزیلی در اولین بازی

اولدترافورد عاشق آنتونی شد؛ ساخت آژاکس برای یونایتد

خوش‌تکنیک، باشکوه و سرگرم‌کننده؛ آنتونی، وینگر برزیلی یونایتد در اولین بازی خود برای این تیم نمایشی درخشان داشت تا یک‌شبه به بازیکنی محبوب بین هواداران شیاطین سرخ تبدیل شود.

اولدترافورد عاشق آنتونی شد؛ ساخت آژاکس برای یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، یونایتدها که با پیروزی 2-1 مقابل لیورپول در اولدترافورد بحران دو هفته اول فصل جدید را به فراموشی سپرده بودند؛ امشب در اولدترافورد کار بزرگ دیگری کردند و با ارائه یک بازی روان و چشم‌نواز موفق شدند حریف قدرتمندی دیگری به نام آرسنال را 3-1 شکست دهند تا هواداران را از همیشه امیدوارتر کنند.

با اینکه در پایان مسابقه آرسنال با پانزده امتیاز همچنان صدرنشین جدول است و یونایتد با 12 امتیاز در رتبه پنجم ایستاده ولی چهار پیروزی پیاپی شیاطین سرخ و به خصوص درخشش ستاره جدید برزیلی بهانه‌های زیادی به هواداران این تیم داده تا امشب را شاد و سرخوش باشند.

در همان شروع بازی مشخص بود که آنتونی قصد دارد در قدم اول حامیان زیادی برای خود دست و پا کند. در نهایت وقتی بازی به دقیقه 35 رسید فرصتی رویایی برای این وینگر برزیلی فراهم شد. گلی که آنتونی به ثمر رساند اهمیت خاصی داشت که به شرایط انتقال او از آژاکس به یونایتد برمی‌گشت.

1740984
آنتونی بعد از مدت‌ها کش و قوس موفق شد رضایت آژاکس را به‌دست بیاورد و به یونایتد منتقل شود. اصرار او برای این انتقال خشم مدیران باشگاه هلندی را به دنبال داشت.

اریک تن‌هاخ در طول تابستان از مدیران یونایتد خواسته بود این ستاره برزیلی که سابقه کار کردن با او را داشت به‌خدمت بگیرند. ولی آژاکس به هیچ‌وجه حاضر نبود او را از دست بدهد. در نهایت بعد از اصرار آنتونی و پیشنهاد بالای یونایتد‌ها این انتقال در آخرین روزهای نقل و انتقالات نهایی شد تا آنتونی در آخرین روز به یونایتد بپیوندد.

در آستانه بازی امروز یونایتد مقابل آرسنال اعلام شد که آنتونی در این بازی فیکس خواهد بود. این تصمیم اریک تن‌هاخ، به خصوص بعد از آنکه معلوم شد او کریستیانو رونالدو و کاسمیرو را روی نیمکت نشانده است با اعتراض هواداران شیاطین سرخ مواجه شد. نیمکت‌نشینی رونالدو درحالی‌که آنتونی بلافاصله بعد از پیوستن به تیم به‌عنوان بازیکن فیکس راهی میدان شده؛ برخی از هواداران شیاطین سرخ را خشمگین کرده بود. آنها می‌گفتند دلیل اریک تن‌هاخ برای نیمکت‌نشین کردن رونالدو و کاسمیرو و به میدان فرستادن آنتونی در اولین روزهای پیوستن به شیاطین سرخ را متوجه نمی‌شوند. این گروه از هواداران معتقد بودند سرمربی هلندی برای انتخاب بازیکن از استاندارد دوگانه تبعیت می‌کند.

 

آنتونی اما در دقیقه 35 مسابقه روی پاس مارکوس راشفورد به گل رسید تا یونایتدها همه اعتراض‌ها و ناراحتی‌ها را به فراموشی بسپارند. راشفورد درحالی‌که به‌شدت توسط دو بازیکن آرسنال یارگیری شده بود توپ را تصاحب کرد ولی با تیزهوشی توانست آنتونی را در سمت راست صاحب توپ کند. او پاس خوب راشفورد را بدون لحظه‌ای تردید به سمت چپ دروازه آرسنال فرستد و رمزدیل در مقابل ضربه او نتوانست کاری از پیش ببرد تا اولین گل آنتونی با پیراهن یونایتد به ثمر برسد.

1741992
اولین گل آنتونی برای یونایتد با این ضربه تماشایی به ثمر رسید.

 یونایتد‌ها از درخشش ستاره جدیدشان آنقدر خوشحال بودند که حتی کریستیانو رونالدو از روی نیمکت برخاسته و او را ایستاده تشویق می‌کرد. شادی بعد از گل ستاره برزیلی و نشان دادن ژست گربه وحشی مقابل دوربین نشان داد او خودش را آماده تهاجم و چنگ و دندان کشیدن به صورت حریفان تصور می‌کند.

1741999
رونالدو بعد از گل آنتونی او را ایستاده تشویق می‌کند. نمایشی از اتحاد درون تیمی که امید هواداران را دو چندان کرده است.
1741993
اشاره آنتونی به آرم باشگاه منچستریونایتد بر روی پیراهنش پیامی از طرف او به هواداران بود: من این تیم را واقعا دوست دارم.

شیاطین سرخ به گفته اریک تن‌هاخ در مصاحبه مطبوعاتی پایان بازی، حالا یک وینگر راست تخصصی دارند که در اولین بازی خود نشان داد شم گلزنی بالایی دارد. واکنش‌های فوری هواداران یونایتد به درخشش ستاره برزیلی جدیدشان نشان می‌دهد نمایش آنتونی در اولین بازی تا چد حد باب طبع آنها بوده است.


1741995به منچستریونایتد خوش آمدی آنتونی

1741996

مارتینز و آنتونی. ساخت آژاکس برای منچستریونایتد. چه لحظه‌ای!

1741997

پرشور یعنی این. به لیگ برتر خوش آمدی آنتونی.

1741998

آنتونی بیست و چهارمین بازیکنی شد که در اولین بازی با پیراهن یونایتد گلزنی می‌کند. این یک میراث فوتبالی است.

دیدگاه‌ها